  • Data: 2018-10-22 12:20:39
    Temat: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-22 o 11:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    > Na razie to jeden przypadek, i nie wiemy - regula czy przypadek :-)
    No nie, przytaczałem tu info o kobiecie co się nie chciała zatrzymać policji
    w Gdańsku bo ona jest "Pani dyrektor i byle komu się nie zatrzymuje"
    zgadnij jakim samochodem jezdzi?
    Przypadek:)

    > Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy
    > zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...
    O to że po 1 uciekał gaz, 2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,
    3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
    więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

    --
    Pozdr
    Janusz