eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBOK VM)-: › Re: BOK VM)-:
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.70.M
    ISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "1634Racine" <m...@...cbqebml>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: BOK VM)-:
    Date: Sat, 7 Jul 2018 03:42:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Tosenevrati v4.05
    X-MimeOLE: Produced by Havranek Co.
    Lines: 14
    Message-ID: <5b401aa4$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.159.235
    X-Trace: 1530927780 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 605 95.160.159.235:35227
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1714
    X-Received-Body-CRC: 1048320785
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086285
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun w news:5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl
    > W dniu 2018-07-05 o 20:42, 1634Racine pisze:
    >> Trybun w news:5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl
    >>> Czy to normalka czy tylko mnie tak extra traktuje to ich "Biuro Miłej
    >>> Obsługi Klienta"? Chcę wymienić SIMkartę, wysłałem już kilka e-maili,
    >>> także próbowałem się kilka razy dodzwonić, wszystko na nic - zero
    >>> odzewu, zero kontaktu.
    >> z mail roznie bywa, ale - niekiedy po solidnym odczekaniu - w koncu z
    >> nimi gadam tel. i sprawy zalatwia sie. Tel. kontakt zawsze w koncu jest.
    > Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź?

    po cholere tam pisac, jak mozna zadzwonic? :) kiedys pisalem, odp. byla
    blyskawiczna, potem coraz gorzej, wiec jesli jest sprawa - dzwonie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: