  • Data: 2018-07-07 15:35:57
    Temat: Re: BOK VM)-:
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
    > Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca wakacji
    > aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo brak
    > odpowiedniej karty.

    z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
    klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na pstryk,
    sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi bez
    (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja, luz
    blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie udawalo mi sie
    wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie przyjmowala, wiec tel. do
    virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu doladowania, wyslac im mms i sami
    uruchomia mi konto. Calosc zajela (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi
    dzisiaj to samo w (np.) orange :)
    A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
    po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku sieci,
    ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i zachecajacych taryf w
    sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku ludzie migrowali do virgin,
    zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie zapisywali - no i co z tego? Inne
    sieci tez zjechaly cenowo. Mieli czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko"
    zabierze im do virgin klientow? I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni
    za chwile - to samo.
    Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta wyprawy.
    Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia startowe: dochod
    etto - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie nie dziwie
    sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z zaszlosciami
    typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie kasy; nie wiem jakim
    cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze dobrze wpuscic lokalnych
    ustawionych politycznie do zarzadzania, nie wiem, mozna poczytac, bo
    prawdopodobny upadek virgin/wykupienie virgin, to bedzie ciekawy przypadek
    biznesowy)
    Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i play,
    ze prawo pierwokupu virgin - ma play. Za niecale dwa lata virgin bedzie
    wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
    Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja - moze juz nie chce
    sie, zapal minal...