    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: BR-D wielokrotnego zapisu
    Date: Sat, 29 Sep 2018 00:51:56 +0200

    > "Adam" poifk3$826$1$A...@n...chmurka.net

    > To raczej bardzo stara.
    > Gdzie jest to archiwum?

    Np. archive.org

    Szukaj na hasło "web archive" albo "wayback machine".

    > Słowo 'międzyczas' znaczy coś innego.

    > Otyłość jest przyczyną wielu chorób.

    > Taki młody a tylko by hulał po świecie...

    > Umowa-zlecenie jest wolna od ZUS?

    Umowa-zlecenie była i jest ozusowana. Umowa o dzieło była bez ZUS.
    Nie wiem jak teraz, od śledzenia przepisów mam innych ludzi.

    > Jakąż to korzyść by miał pracodawca, zatrudniający inaczej
    > niż na ,,umowę o pracę'' -- być może na czas określony.

    Mnie chodziło bardziej o ochronę pracownika.

    > Co najwyżej mógłby szukać kogoś z DG, ale nie każdy ma
    > ochotę na zakładanie DG. A ten, kto ma, zwykle już nie
    > jest dosyć naiwny?...

    > Starym trzeba więcej płacić? Młodemu starczy dać na fajki i piwo?
    > Stary wie, że człowiek choruje, co jakiś czas ulega wypadkom,
    > musi kupić dom i samochód, utrzymać rodzinę...

    Też nie o to mi chodziło.
    Często-gęsto spotykam młodych informatyków, którzy godziny spędzają nad
    prostym problemem, który ja likwiduję z marszu.

    > CATV (komunistyczna antena telewizyjna) -- czyli popularnie
    > 'telewizja kablowa'. Oszukali mnie kiedyś (na ówczesne 600
    > pln) więc w zamian trzymali mi stronę za free. Dali mi modem
    > kablowy z kaucją (600 pln) który następnie mi ,,podarowali''
    > bez możliwości odzyskania szmalu.
    >
    > Obietnicy nie dotrzymali, stronę skasowali, i to właśnie wtedy,
    > gdy upominałem się na niej o zwrot szmalu z BZWBKKBSg, zauważając,
    > że to bank premiera i kierowany w stosownym czasie przez MMorawieckiego.

    Powyżej nie wiem, o czym piszesz, rozumiem tylko do słowa "skasowali".

    Było wcześniej zgrać zawartość. No, chyba że miałeś jakiś nietypowy
    backend na zamkniętych SQL czy coś w tym rodzaju, ale nic takiego na
    Twoich starych stronach n ie zauważyłem.
    Swego czasu ściągało się całe witryny różnymi Wolfami, teraz raczej jest
    to już niemożliwe.

    A tak ogólnie, wracając do ich oferty zatrudnienia, to chodziło mi o to,
    że szukają jakiegoś omnibusa robiącego pracę całego zespołu ludzi, albo
    rzeczywiście mają tylko jeden router brzegowy i kilka wewnętrznych, na
    tym kilkadziesiąt VLAN i kilkudziesięciu klientów, gdzie statystycznie
    są dwa proste telefony dziennie do HotLine - to wtedy jeden człowiek to
    ogarnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam