    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Barracuda 500 serii 7200.11
    Date: Wed, 24 Jun 2009 13:00:38 +0200

    On Wed, 24 Jun 2009 11:55:25 +0200, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    >Ale mi nie chodzi o naprawe dysku - co do tego nie ma watpliwosci ze
    >zostanie naprawiony/wymieniony. Chodzi o dane na nim, dyske jest objety
    >gwarancja, dane nie. Z serwisem dystrybutora juz rozmawialem.

    Seagate odblokowiej dysk i masz dostęp do danych. Robi to w ramach
    naprawy gwarancyjnej. Jak wczęsneij napisałem wysyłałem już im 4 dyski
    znajomych - wszytkei wróciły odblokowane i z kompletem danych. Więc
    dystrybutor robi Cię w bambuko. Przyciśnij go. Dyski odblokowuej nei
    on a firma na zlecenie Seagate.

    >Tak, tylko jest jedno male 'ale". Masz 100% pewnosc ze wroci ten sam dysk? z

    Tak - mam. Sprzedawca kontaktowął sie dytrybutorem w kazdym przypadku
    i zaznaczał ze chodzi o odzyskanei danych. Po odblokowaniu i wgraniu
    nowego firmware dostajesz swój dysk z powrotem./ Dokładnei jak w
    przypadku tych kolesi z Allegro - tyle że za darmo. I jakoś bardziej
    wierzę producentowi a nei firmie krzak która nawet za bardzo
    gramatycznei nei potrafi sklecić opisu swojej usługi.

    >danymi na nim? bo ja nie tylko nie mam ale sadze wrecz przeciwnie - Seagate
    >sie wycwanilo i robi taki sam myk jak HP z drukarkami. Czyli wysylasz do
    >nich dysk, a oni ci odsylaja po paru dniach _taki_sam_ dysk. Z zielona
    >naklejka "certified repaired HDD"
    >Tak przynajmniej mialem kilka dni temu na przykladzie 320, ktora okazala
    >sie fabrycznie nowa wadliwa.

    Mieszasz 2 rzeczy: naprawę/wymianę uszkodzonego sprzętu i naprawę
    dysku w celu dostania się do danych. Nie proponują nawet wymiany -
    wysyłaja dysk do Holandii gdzi ena ich zlecenei jest on odblokowywany.
    Jak pisąłem trwa to około 2 tygodni.

    Zdrówko