  • Data: 2014-07-29 16:51:55
    Temat: Re: Bateria a praca na zasilaniu
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/07/2014 00:39, Jaskiniowiec wrote:

    > Poczytaj hejty na oficjalnym forum Lenovo, bo mi się nie chce dyskutować
    > "a u mnie działa". Z resztą, zajrzyj na stronę którą podałem. Jej autor
    > zdaje się też coś wspominał o tym problemie i latego napisał takowy
    > programik... Sterowniki jeszcze wspierają tę funkcję, ale soft już nie
    > ma tej opcji. Widocznie są modele, które jeszcze mają tego fjuczera. U
    > mnie już go nie ma. Od kiedy? Nie mam pojęcia, bo dopiero niecały
    > miesiąc mam sprzęt Lenovo.

    Dziś tylko utwierdziłem się w przekonaniu, że to problem między
    klawiaturą a fotelem. Dostałem 4 nówki E540 do skonfigórowania. Z żadną
    nie było problemów by ustawić progi ładowania.

    BTW. Może ludzie mają z tym problem bo te opcje są dostępne tylko po
    przejściu w tryb 'advance' konfiguratora. [???]
    --