  • 1. Data: 2016-09-09 00:09:05
    Temat: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: Marek <f...@f...com>

    Czy gdzieś można zakupić jakiś trwały, nie psujący się po kilku
    miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy dzwonek,
    w którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być montowany na
    zewnątrz?
    Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    baterii.

    Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po
    jakimś czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w
    środku zardzewiała elektronika).

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-09-09 02:21:36
    Temat: Re: Bezprzewodowy dzwonek - ostatnia szansa
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 00:09 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po jakimś
    > czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w środku
    > zardzewiała elektronika).

    Sąsiad z mieszkania obok zamontował taki, podpytam, czy były jakieś
    kłopoty...?

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród SERDECZNYCH PRZYJACIÓŁ, psy zająca zjadły. - I.Krasicki "Przyjaciele"

  • 3. Data: 2016-09-09 07:45:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 00:09:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > miesiącach (nie z powodu rozładowanej baterii) bezprzewodowy dzwonek,
    > w którym moduł wywoławczy z przyciskiem może być montowany na

    Jakiś kupiony w Biedronce za ok 20zł u mojej mamy działa już chyba 6 lat.
    Baterie chyba 2 razy wymieniałem

  • 4. Data: 2016-09-09 10:05:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

> [...]
    >
    > Przetestowałem już dwa różne modele z Castoramy i oba padły po
    > jakimś czasie. Wymiana baterii nie rozwiązuje problemu (w jednym w

    Wyjmij płytkę z tego kupnego dzwonka i przełóż do jakiegoś fajnego
    wodoodpornego przycisku. A jeśli przycisk ma być ładny lub mały to
    dzwonek schowaj w osobnej obudowie a kabel doprowadż do przycisku.
    Wlot kabla od dołu. Obleć go silikonem.

    Najwyżej będziesz tylko wymieniał przycisk ale chyba nie często bo
    przyciski otwierajace od środka bramkę na osiedle mają się dobrze.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2016-09-09 10:10:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 09 Sep 2016 02:21:36 +0200, HF5BS <h...@j...pl> wrote:
    > Sąsiad z mieszkania obok zamontował taki, podpytam, czy były jakieś
    > kłopoty...?

    Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-09-09 10:11:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 8 Sep 2016 22:45:20 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Jakiś kupiony w Biedronce za ok 20zł u mojej mamy działa ju
    > ż chyba 6 lat.
    > Baterie chyba 2 razy wymieniałem

    zamontowany na zewnątrz?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-09-09 10:34:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 10:11:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > zamontowany na zewnątrz?
    Część z przyciskiem tak.
    Dzwonek w środku

  • 8. Data: 2016-09-09 12:34:07
    Od: HF5BS <h...@j...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 10:10 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

    Owszem - ma dzwonek bezprzewodowy. Podpytam sąsiada, czy miał z nim jakieś
    kłopoty, zapytam, jak działa, podzielę się informacjami.

  • 9. Data: 2016-09-09 17:26:12
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 00:09, Marek wrote:
    > Fajnie jakby bateria starczała min. na rok i była sygnalizacją słabej
    > baterii.

    Kup ten:

    http://www.techmoan.com/blog/2016/3/16/the-doorbell-
    powered-by-your-visitors.html

  • 10. Data: 2016-09-09 17:43:55
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    > Kup ten:
    >
    > http://www.techmoan.com/blog/2016/3/16/the-doorbell-
    powered-by-your-visitors.html

    Jest rozwiązanie jeszcze prostsze i w 100% niezawodne, odporne na mróz,
    wodę i wszystkie inne nieszczęścia świata:
    http://tinyurl.com/he54n93
    Rodzice mają podobny na działce, nie pamiętam czy wymieniali kiedyś
    baterie ;)

    Jakub Rakus