eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBieżnik ok 4 mm › Re: Bieżnik ok 4 mm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 02 Aug 2014 01:46:00 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bieżnik ok 4 mm
    References: <53da426b$0$2245$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrdkdn$cg$1@node1.news.atman.pl>
    <53da8200$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    <lre0a9$cjk$1@node1.news.atman.pl>
    <53daa36b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <lrg039$bnj$1@node1.news.atman.pl>
    <53db8ab6$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53db8ab6$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 42
    Message-ID: <53dc26bb$0$2238$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.87.237
    X-Trace: 1406936763 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2238 83.20.87.237:55441
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2934
    X-Received-Body-CRC: 3875881280
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540622
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-08-01 14:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >>>>> 3,5 mm to już szrot.
    >>>> przepisy dla letnich nakladaja obowiazek 1.6mm (lub do znacznika),
    >>>> wiec do
    >>> szrotu im formalnie daleko.
    >>> Tak, całe 2 mm. Cholernie daleko wręcz.
    >> Dwa razy wiecej. Wiecej niz 2 razy.
    >> A i na pare tys km powinno starczyc. ladnych pare - blizej 10 ...
    >
    >> Co znaczy "wystarczyć"?
    >> Skoro są wymieniane, bo źle się zachowują JUŻ TERAZ, to jak dla mnie
    >> już teraz nie wystarczają.
    >
    > I tu sie zgadamy, one juz teraz sa do wyrzucenia, a nie do podarowania
    > komus zaprzyjaznionemu.
    >
    > Ale sa do wyrzucenia nie dlatego ze 3.5mm to jest szrot, tylko dlatego
    > ze te konkretne okazuja sie juz zle.
    >
    > Gdyby 3.5mm to bylo za malo, to by w ustawie pisalo 3.5mm a nie 1.6 :-P

    Sporo zależy od konstrukcji opony.

    http://www.oponeo.pl/Temp/yokohama-a-drive-aa01-1402
    -t-f-l600-sk3.png
    Yokohama A drive ma dość zamknięty bieżnik - jak mniej bieżnika, to
    mocno zmniejsza się ilość wody która pomieści się w wewnętrznych
    rowkach, a nadmiar nie bardzo ma którędy uciekać.
    Za to bardziej zwarte boki opony mają większą powierzchnię przylegania i
    dają lepsze osiągi jak jest sucho, albo jak woda mieści się w rowkach opony.

    http://shinaleto.ru/wp-content/uploads/2013/02/uniro
    yal-rainsport-2.jpg
    A np. Uniroyal Rainsport ma bieżnik otwarty gdzie woda ma dużo dróg
    ucieczki spod opony i opony o takiej konstrukcji dają radę na mokrym tak
    długo jak nie są kompletnie łyse. Za to słaby bieżnik nie daje rady na
    ostrych zakrętach na suchym.

    Stąd pomysły na asymetryczne bieżniki.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: