  • Data: 2018-01-05 15:08:48
    Temat: Re: Błędny R2 w Europie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >W jednym ośrodku regionalnym chyba można odbierać co nadają
    >w drugim i do tego się synchronizować.

    tak sie wydaje, ale jak pamietam problemy zrobienia PR3 stereo, moze
    PR4 - w kazdym badz razie nie pierwszy, a kolejny program ... a tu PR
    podpada pod Radiokomitet, nadajniki pod MŁ, łącza pod PPTT, i muszą
    sie wszyscy dogadać.

    No ale jakos ten sygnal TV przesylali, to pewnie sie dalo.
    Wiec mnie troche dziwi.

    Ale lampowy telewizor widzialem malym dzieckiem, potem byl juz
    tranzystorowo-lampowy, i nie pamietam - nie latały zakłocenia, czy
    drobiazgami sie nie przejmowałem, w kazdym badz razie jakos bardzo nie
    przeszkadzalo.

    Za to w mieszkaniu u rodzicow byla ciekawostka - sygnal TVP2 mial
    silne odbicie na pare ladnych cm na ekranie, czyli kilka us.
    I tak sie zastanawiam co moglo powodowac.
    Antena zaokienna, okno zgrubsza na nadajnik, pietro 1, po drodze
    cwierc miasta .

    J.