  • Data: 2019-08-20 07:11:49
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2019 o 23:11, Irek.N. pisze:

    > Luuuzik :)
    > Autostrada w DE, od 10km kreski na wyświetlaczu, stacji po horyzont nie
    > ma. Wleczemy się chyba 70km/h słuchając klaksonów i tak... dojeżdżamy do
    > najbliższego dużego miasta, a tam jest stacja! Ale była uciecha w
    > samochodzie :)

    Oddałem swój wóz do ujeżdzania żonie, bo do pracy lepiej metrem albo
    moto dla funu, a ona m kijowy dojazd KM. Raz zabrałem żeby wieczorem
    podjechać do roboty. Samochód na LPG, więc czasem kontrolka od paliwa
    świeci i tragedii z tego powodu nie ma. Przejachałem kilka km i samochód
    gaśnie. Myślę sobie co do k....

    Po fakcie dzownie do kumpla i mówię "nie uwierzysz co się stało" i
    opowiadam;. A on na to - "skoro dałeś żonie, to pewnie paliwo się
    skończyło".

    PS - odpaliłem awaryjnie na LPG, bo jakieś opary zawsze zostają tylko
    nie możesz wciskać mocno gazu. I tak dotoczyłem się do stacji - trzy
    razu mi gasł;)

    --
    Shrek