  • 21. Data: 2016-03-24 12:06:32
    Temat: Re: Brakuje 25W - co robić?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    W dniu 2016-03-23 o 18:41, PiteR pisze:

    > Nie namawiam do rozłamywania obudowy. Chodzi o ucięcie kabla 10cm od
    > zasilacza.

    > No to pozostaje złączka na śrubkę ;)
    >
    > http://elektrykadlakazdego.pl/zlaczki-elektryczne/

    Pomimo tej rady PiteR'a - Majka nadal nie wie co robić, pisze kolejne
    pytania. Hej, nie czytałeś powyższego? No to ponawiam, bo czasem posty z
    jednego serwera - na innym nie są (z tajemniczych powodów) - widoczne.
    Rada, której udzielił PiteR - jest w sam raz dla Ciebie.

  • 22. Data: 2016-03-24 13:16:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marsjanin" napisał w wiadomości grup
    > 50 zł w serwisie w Poznaniu. :) Jakby co.

    A za 60zł masz nowy zasilacz.

  • 23. Data: 2016-03-24 13:38:16
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 marca 2016 13:16:25 UTC+1 użytkownik qwerty napisał:

    > A za 60zł masz nowy zasilacz.

    Słuchajcie, dyskusja jest świetna, ciekawa i budująca.
    Dziękuję wszystkim - jesteście jak zawsze bardzo pomocni niezawodni!

    Z mojej strony na ten moment jest decyzja:
    podepnę słabszy sprawny zasilacz w miejsce psującego się tego o 25W mocniejszego.
    Starego klocka Paviliona używam wyłącznie do poczty i pracy w Word / Exel.

    Teraz już jestem spakowana, na wylocie świątecznym, więc napiszę po powrocie.
    Obiecuję napisać tu, na pl.comp.pecet czy zadziałało.
    Pojawię się na grupie i dam znać 31/03 lub 01/04.

    Życzę Wszystkim spokojnych świąt, działających zasilaczy i mokrego interfejsu.
    oderwijcie się choć na te dwa dni od monitorów.
    Do usłyszenia,

    Majka

  • 24. Data: 2016-03-24 22:13:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-24 o 13:16, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marsjanin" napisał w wiadomości grup
    >
    > A za 60zł masz nowy zasilacz.

    Za 60zł ma tani chiński syf.
    Zdecydowanie i z pełną premedytacją zalecam wymianę kabelka w
    oryginalnym zasilaczu.
    Sprawny elektronik zrobi to łącznie z rozklejeniem i poskładaniem pudełka.

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2016-03-27 03:26:13
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Majka" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Witam,
    > pytanie o zamianę zasilaczy do laptopa, mam dwa:
    > oryginalny, konający, trzeba kombinować, żeby podawał zasilanie,
    > parametry: 19V 4,74A 90W
    > Czy mogę powyższy zasilacz zastąpić nowym, sprawnym zasilaczem o
    > następujących danych: 18,5V 3,5A 65W ?

    podłącz najwyżej zasilacz pożyje krócej laptopowi nic od tego nie będzie, i tak
    nie ciągniez nigdy maksymalnej mocy staraj się tylko na pustej baterii nie
    obciążać go za mocno i tyle niech się spokojnie doładuje zanim odpalisz coś
    wymagającego typu gra/kodowanie video etc.

    Pzdr
    Piotre

  • 26. Data: 2016-03-29 14:00:20
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Thu, 24 Mar 2016 06:48:43 +0100, Jacek napisał(a):

    > Daj komuś, kto potrafi lutować i ma jakiś zmysł techniczny aby rozkleił
    > obudowę bez demolki.

    Są obudowy, które można rozkleić bez demolki, i są klejone takim klejem,
    który jest pancerniejszy od samej obudowy... Pewnie, wtenczas można
    próbować przeciąć, i jakoś to znów wygląda... Jeśli to ma działać a nie
    wyglądać to termoglut bardzo dobrze trzyma, chyba, że zasilacz przegrzewa
    się na maksa - ale wtenczas to należy się zastanowić, czy go w ogóle
    używać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 27. Data: 2016-03-29 14:00:53
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Wed, 23 Mar 2016 18:41:16 +0100, PiteR napisał(a):

    > Nie namawiam do rozłamywania obudowy. Chodzi o ucięcie kabla 10cm od
    > zasilacza.

    Newralgiczne punkty są dwa: wtyczka i wylot kabla z obudowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin

  • 28. Data: 2016-03-29 18:50:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-03-29 o 14:00, Marsjanin pisze:

> [...]
    > wyglądać to termoglut bardzo dobrze trzyma, chyba, że zasilacz przegrzewa
    > się na maksa - ale wtenczas to należy się zastanowić, czy go w ogóle

    Ja tam tępy nożyk biorę, mały młoteczek i po obwodzie zgrzew/klej
    rozspajam. Potem wymiana kabla i złożenie za pomocą supergluta w żelu.
    Sporo oryginałów tak naprawiłem i to najlepsza opcja.

    Bebechy "zamiennika" którego miałem okazję rozebrać. Przecięty "ferryt"
    nożykiem do papieru (a myślałem że to stop metalu z węglem ;) elementy
    przeciwzakłóceniowe i zabezpieczające wycięte w pień.
    http://zapodaj.net/f2f0eeeec7b7c.jpg.html
    http://zapodaj.net/dd5ddda19e357.jpg.html
    http://zapodaj.net/4b5666b4a548a.jpg.html

    --
    Irokez

  • 29. Data: 2016-03-30 23:48:41
    Od: Marsjanin <m...@m...tk>

    Dnia Tue, 29 Mar 2016 18:50:16 +0200, Irokez napisał(a):

    > Bebechy "zamiennika" którego miałem okazję rozebrać.

    Fajnie Ci nawet wyszło, ale to też jakiś zamiennik...

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin