    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Bramki AUP
    Date: Wed, 20 Jun 2018 23:37:45 +0200

    > Mylisz się, jest bardzo precyzyjnie zaznaczone, przy jakich to jest
    > napięciach: (VO = 0 to VCC). I tu jest cała ciekawostka, bo o 2x bym nie

    No właśnie nie masz żadnej gwarancji zachowania poziomów napięć. Po
    prostu wytrzymałość prądowa wyjść i nic więcej. Tak samo masz dla innych
    rodzin (może nie wszystkich, ale tych nowszych owszem). 4mA dla
    określonych poziomów masz zagwarantowane, a dalej radź sobie sam,
    bylebyś nie przekraczał 20mA, tyle że nikt Ci nie zagwarantuje napięcia.

    > dopytywał. Jakaś dziwna konstrukcja tam musi być pod spodem. Nawet
    > trochę ujawniają: "The IOFF circuitry disables the output preventing
    > damaging current backflow when the device is powered down." To nie jest
    > zwykły CMOS, wbrew rozwinięciu skrótu AUP.

    Wiesz, jak dla mnie to nawet LVC/LVX jest dziwne, ale że od długiego
    czasu zajmuję się wykorzystywaniem układów a nie ich budową (czego się
    uczyłem, ale na tym się skończyło, wtedy HC/HCT to był prawie szczyt
    techniki), to specjalnie nie szukałem informacji na ten temat. Ale można
    się spodziewać izolowanych tranzystorów połączonych antyszeregowo. Jakoś
    tak zapewne.

    Pozdrawiam

    DD