  • 1. Data: 2018-08-16 20:31:59
    Temat: Re: Brunox Epoxy - proszę o opinie
    Od: d...@g...com

    W dniu środa, 4 maja 2005 22:47:09 UTC+2 użytkownik Przemolo napisał:
    > Proszę o opinie osoby, które stosowały ten środek do zwalczania rdzy. Czy
    > rzeczywiście jest tak skuteczny jak go reklamują? Może ktoś używał go juz
    > jakiś czas temu i widzi jakie są efekty po dłuższym czasie?
    > Wg reklam działa nawet w miejscach nieoczyszczonych do końca z rdzy, którą
    > wiąże i neutralizuje - prawda to?
    > Lepszy w sprayu czy w puszcze do nanoszenia pędzelkiem? (chciałem
    > wykorzystać do zabezpieczenia spodów drzwi).
    >
    > Czy ktoś widział ten środek w "normalnych" sklepach? Osobiście poza kilkoma
> [...]

    BRUNOX EPOXY to po prostu szajs!!!!!!!!!!! Po tygodniu wyszły bąble w miejscu rdzy,
    oczyszczone zgodnie z zaleceniami. Szkoda pieniędzy i roboty, niesamowite oszustwo. O
    wiele lepszy jest cortanin. Co za śmieć sprzedaje takie gówno!!!!!!!!!!! Brak słów,
    powłoka zabezpieczająca... działa podobnie jak cortanin, tylko cortanin zmywa się a
    nie pokrywa lakierem rdzę związaną. Odradzam zdecydowanie, gówno trudno się szlifuje
    i dalej rdzewieje. Brak mi słów, przypuszczam, że zwykły epoxyd zadziałałby lepiej
    niż ten szajs!!!!!!!!

  • 2. Data: 2018-08-16 21:46:28
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 20:31, d...@g...com pisze:
    > W dniu środa, 4 maja 2005 22:47:09 UTC+2 użytkownik Przemolo napisał:

    ROTFL:)))))))))))))))))))))))))))))))
    kolejny:D:D:D:D
    13 lat:)

  • 3. Data: 2018-08-18 07:35:36
    Od: l...@g...com

    Niezapomniany Płaszczyca się przypomniał.

  • 4. Data: 2018-08-18 09:23:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Niezapomniany Płaszczyca się przypomniał.

    Ciekawe jak się żyje Adamowi - wieki całe go nie widziałem na usenecie

  • 5. Data: 2018-08-18 10:51:13
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.08.2018 09:23, sirapacz pisze:

    > Ciekawe jak się żyje Adamowi - wieki całe go nie widziałem na usenecie

    To idź na pl.comp.pecet, na przykład.