  • 1. Data: 2012-05-25 22:36:03
    Temat: Budżet mandatowy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    "Tylko 4,4 mln zł wpłynęło do budżetu od kierowców łamiących przepisy
    drogowe od stycznia do marca. A minister finansów zaplanował, że w 2012
    r. zapłacą 1,2 mld zł mandatów, pisze ,,Rzeczpospolita". " (...)

    http://moto.onet.pl/1660925,1,malo-pieniedzy-z-manda
    tow,artykul.html?node=2

    Już się nawet nie kryją z tym planowaniem... a kto to pisał, że nie
    chodzi o plan i kasę??

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-05-26 07:30:19
    Temat: Re: Budżet mandatowy
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-25 22:36, DoQ pisze:
> [...]
    > drogowe od stycznia do marca. A minister finansów zaplanował, że w 2012
    > r. zapłacą 1,2 mld zł mandatów, pisze ,,Rzeczpospolita". " (...)

    wiedziałem że nie będą wyrabiać, a to wiąże się ze wzmożonym
    poszukiwaniem kasy (nazywanym poprawą bezpieczeństwa na drogach), a w
    związku z tym że dalej muszę jeździć tyle ile jeżdżę, to jak dostałem w
    niedużym odstępie czasu 14pkt za "uszkodzenie cb-radia" :) to poleciałem
    szybciutko do wordu 6pkt skasować

    > Już się nawet nie kryją z tym planowaniem... a kto to pisał, że nie
    > chodzi o plan i kasę??

    jak to ktoś napisał, to po prostu dodatkowy podatek...

    Lukasz

  • 3. Data: 2012-05-26 08:03:14
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-26 07:30, Lukasz pisze:

> [...]
    > szybciutko do wordu 6pkt skasować

    > jak to ktoś napisał, to po prostu dodatkowy podatek...

    Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
    i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

    Wszędzie gdzie tylko się da jest strzyżenie barana. Ciągle jakieś
    podatki, opłaty. No bo jeśli traktujemy Państwo jako organizację
    czyli firmę, to jak firma może być dobrze zarządzana, jeśli
    kierownictwo tej firmy jest wybierane w demokratycznych wyborach
    spośród pracowników tej firmy? No to kto wygra? Największe cwaniaki,
    które najlepiej będą umiały kłamać i obiecywać gruszki na wierzbie.
    I po co będą rządzić? Aby kraść, załatwić sob ie i rodzinie synekury.

    No i wszystko jasne.

  • 4. Data: 2012-05-26 08:51:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 08:03, megrims pisze:
    > Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
    > i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

    Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystąpieniu z UE nasz rząd
    zrezygnuje wspaniałomyślnie z zarabiania na suszeniu?

> [...]
    > czyli firmę, to jak firma może być dobrze zarządzana, jeśli
    > kierownictwo tej firmy jest wybierane w demokratycznych wyborach

    Ale z drugiej strony można np. handlować w ramach krajów UE bez żadnych
    dodatkowych narzutów.

    > spośród pracowników tej firmy? No to kto wygra? Największe cwaniaki,
    > które najlepiej będą umiały kłamać i obiecywać gruszki na wierzbie.
    > I po co będą rządzić? Aby kraść, załatwić sob ie i rodzinie synekury.

    Oj tam, nie narzekaj że tak Ci źle i kasy nie zarabiasz :)

    --
    Pozdr.

  • 5. Data: 2012-05-26 09:07:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 May 2012 22:36:03 +0200, DoQ napisał(a):
> [...]
    >
    > http://moto.onet.pl/1660925,1,malo-pieniedzy-z-manda
    tow,artykul.html?node=2

    > Już się nawet nie kryją z tym planowaniem...

    No nie kryja, jawnie napisali w uzasadnieniu do budzetu.
    Ale czemu mieliby nie pisac, jest wplyw to zaplanuja.

    >a kto to pisał, że nie chodzi o plan i kasę??

    A chodzi ? Jakby chodzilo, to by wpisali 4 mld i pilnowali zeby juz wplynal
    1mld za Ikw :-)

    Wszak te 1.2mld to raptem 60 zl na samochod. Albo ... 36 mandacikow
    dziennie po srednio 300zl przez 300 nowych FR. To jest bardzo oszczedne
    uzycie :-)

    No chyba ze przewidzieli iz system nie ruszy przed grudniem i to plan
    miesieczny :-)

    P.S. W publikowanym budzecie ta pozycja trafia w jedna rubryke razem z
    innymi karami i wplywami. Za rok 2010 bylo tam ok 10 mld zl. We wrzesniu
    2010 na rok 2011 zaplanowano az 18mld. Cos mi sie wydaje ze wyszlo z tego
    ok 14 mld. we wrzesniu 2011 na rok 2012 planowano 15.2mld, wyszczegolnienia
    nie podano. W grudniu 2011 planowano juz tylko 14.7mld, tym razem w
    uzadadnieniu podajac juz 1.2mld z systemu radarowego. No i w ustawie
    uchwalonej w marcu podtrzymano te 14.7mld, z jakimis mikrozmianami.

    Żądza pieniądza, czy po prostu realizm ?

    P.S. Ciekawe czy radarki ITD beda na autostradach :-)

    J.

  • 6. Data: 2012-05-26 09:28:49
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 08:51, DoQ pisze:

    > Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystąpieniu z UE nasz rząd
    > zrezygnuje wspaniałomyślnie z zarabiania na suszeniu?

    nie chodzi o wyjście tylko upadek chorego systemu.
    scenariusz na najbliższe lata:
    - do rządów dochodzą kolejno jawni socjaliści a potem populiści
    - państwa bankrutują
    - do władzy dochodzą zwolennicy wolności i własności (bo nie ma już z
    czego rozdawać) i sprzątają bałagan ;-))

    > Ale z drugiej strony można np. handlować w ramach krajów UE bez żadnych
    > dodatkowych narzutów.

    śmieszne
    ale żeby nie płacić ceł i nie opodatkowywać się podwójnie, będziesz miał
    opłatę za CO2, składkę na UE i narzuconą akcyzę na paliwo.
    i to jest "bez żadnych dodatkowych narzutów"
    ponadto zniesienie ceł nie jest po to by np Polska mogła eksportować do
    Niemiec tylko raczej odwrotnie.

  • 7. Data: 2012-05-26 09:42:39
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 09:28, nazgul pisze:
    > W dniu 2012-05-26 08:51, DoQ pisze:
    > - do władzy dochodzą zwolennicy wolności i własności (bo nie ma już z
    > czego rozdawać) i sprzątają bałagan ;-))

    Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

    > śmieszne
    > ale żeby nie płacić ceł i nie opodatkowywać się podwójnie, będziesz miał
    > opłatę za CO2, składkę na UE i narzuconą akcyzę na paliwo.
    > i to jest "bez żadnych dodatkowych narzutów"

    Rozumiem że o pieniążkach które dostajemy z UE nie wspomniałeś przez
    grzeczność?

    > ponadto zniesienie ceł nie jest po to by np Polska mogła eksportować do
    > Niemiec tylko raczej odwrotnie.

    A to ci heca...dziwne bo znam niejedną firmę/producenta, który
    eksportuje na zachód i nieźle na tym zarabia.

    --
    Pozdr.

  • 8. Data: 2012-05-26 10:02:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 08:51:09 +0200, DoQ napisał(a):

    > Tylko co to zmieni w tym temacie? Po wystąpieniu z UE nasz rząd
    > zrezygnuje wspaniałomyślnie z zarabiania na suszeniu?

    Kto wie ... jak UE nie da dofinansowania, to moze byc ja do tej pory - ile
    policji kupili FR ?

    J.

  • 9. Data: 2012-05-26 10:11:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 08:03:14 +0200, megrims napisał(a):
    > Ja tylko mam nadzieje, że kiedyś się ludzie wkurwią porządnie
    > i wyjdą na ulice w całym tym ZSRR zwanym szumnie Unia Europejska.

    No i co - myslisz ze w ramach tego wk* zlikwiduja ograniczenia predkosci ?
    To sie nawet w Montanie nie udalo :-)

    > Wszędzie gdzie tylko się da jest strzyżenie barana. Ciągle jakieś
    > podatki, opłaty.

    No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

    J.

  • 10. Data: 2012-05-26 10:14:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 10:02, J.F. pisze:
    > Kto wie ... jak UE nie da dofinansowania, to moze byc ja do tej pory - ile
    > policji kupili FR ?

    Ale sprzęt do suszenia, czy drogówka złem nie jest - pod warunkiem, że
    celem jest bezpieczeństwo a nie nabijanie kabzy.

    --
    Pozdr.