  • 21. Data: 2012-05-26 14:20:47
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:03:32 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    a w jaki sposób się to oblicza?
    i kto oblicza?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2012-05-26 14:26:30
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Kto tak oblicza? Korwin oblicza? :D

    Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki nauczyl by
    cie dobrze.
    Zadzwon do niego :)

    sz.

  • 23. Data: 2012-05-26 14:34:48
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > a w jaki sposób się to oblicza?
    > i kto oblicza?

    Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z gory
    zalozona teze :)

    sz.

  • 24. Data: 2012-05-26 14:57:53
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 14:08, to pisze:
    > begin szufla

    > Bo jego rozumienie makroekonomii jest ma poziomie murzynów wymieniających
    > się paciorkami,

    dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

    >o socjologii nie wie nic, a o dyplomacji mniej więcej
    > tyle, co kibol ze stadionu.

    a to prawda
    Niektórzy ze środowisk liberalnych nawet wysuwają tezę, że to agent
    mający ośmieszyć idee wolnościowe.
    Jednak gdybyś wysilił się i spróbował zanalizować to co mówi, nie sądzę
    byś był w stanie wysunąć racjonalne kontrargumenty.
    Niestety tłumów nie porywa się argumentami.

    > Pewnie dlatego ma tak duże poparcie wśród nastolatków, bo to podobny
    > poziom.

    jak duże?
    większe niż kto?
    masz jakieś badania?
    nic przeciwko nastolatkom nie mam bo tam przynajmniej jeszcze jakiś
    idealizm można zaobserwować.
    są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.

  • 25. Data: 2012-05-26 15:01:04
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 10:11, J.F. pisze:

    > No i co - myslisz ze w ramach tego wk* zlikwiduja ograniczenia predkosci ?
    > To sie nawet w Montanie nie udalo :-)

    mi spokojnie wystarczy stanowe 70mph
    a jak wszyscy w kolumnie jadą szybciej to się nikt nie przypierdala.

    > No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

    mały je mniej.

  • 26. Data: 2012-05-26 15:07:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:26:30 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki
    > nauczyl by cie dobrze.
    > Zadzwon do niego :)

    czyli dane wyssane z palca czego ten unik jest dowodem

  • 27. Data: 2012-05-26 15:08:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:34:48 +0200 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z
    > gory zalozona teze :)

    jedynym, który ma z góry założoną tezę jesteś tu Ty.
    nie potrafisz odpowiedzieć na dwa proste pytania?

  • 28. Data: 2012-05-26 15:11:21
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 09:42, DoQ pisze:

    > Nie zapomniałeś dodać że z Jaśnie Panem Korwinem na tronie?

    widzisz nawet Ty dzięki JKM wiesz, że jest coś takiego jak liberalizm,
    tylko nie wierzysz że rzeczy mogą byc proste.
    JKM oczywiście nadaje sie na felietonistę a nie na polityka.

    > Rozumiem że o pieniążkach które dostajemy z UE nie wspomniałeś przez
    > grzeczność?

    zabawne
    zapłać z żoną (czy kim tam chcesz) składkę sąsiadowi, zapłać mu za
    zarządzenie nią, a potem poproś go o dotację. Pieniądze na pewno się
    cudownie rozmnożą.

    > A to ci heca...dziwne bo znam niejedną firmę/producenta, który
    > eksportuje na zachód i nieźle na tym zarabia.

    czyli dalej niż czubek własnego nosa nie widzisz?
    skoro nie umiesz sam znaleźć, to masz:
    http://biznes.newsweek.pl/import-wygrywa--deficyt-ha
    ndlowy-wyniosl-prawie-13-mld-euro,87090,1,1.html

  • 29. Data: 2012-05-26 15:14:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 14:26:30 +0200, szufla napisał(a):
    > Czy korwin tez obliczal to nie wiem, ale uwierz mi, ze matematyki nauczyl by
    > cie dobrze.

    No, mistrzem brydzowym byl, to troche liczyc umie, ale gielda ju go
    przerosla.

    Ale tu polityka a nie matematyka - mniej wazne kto liczy, tylko w jakim
    celu :-)

    Jesli np Unia placi 500mln na autostrade, Polska 300 mln, plus teren, to
    mozemy wycenic teren po 100zl/m2, stwierdzic ze np 400mln warty, i wtedy
    wyraznie widac ze Polacy zaplacili wiecej niz Unia. To jest kompletnie
    nieoplacalne.
    Ale niech to bedzie autostrada na trasie ktora ty jezdzisz, bo na trasie
    ktora ja jezdze, to poprosze taka nieoplacalna :-)

    J.

  • 30. Data: 2012-05-26 15:29:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 15:11, nazgul pisze:
    > zapłać z żoną (czy kim tam chcesz) składkę sąsiadowi, zapłać mu za
    > zarządzenie nią, a potem poproś go o dotację. Pieniądze na pewno się
    > cudownie rozmnożą.

    Aha - czyli te wszystkie drogi czy chociażby dotacje dla działalności
    wyskrobaliśmy z własnego budżetu? Dobrze się czujesz?

    > czyli dalej niż czubek własnego nosa nie widzisz?
    > skoro nie umiesz sam znaleźć, to masz:
    > http://biznes.newsweek.pl/import-wygrywa--deficyt-ha
    ndlowy-wyniosl-prawie-13-mld-euro,87090,1,1.html

    http://forsal.pl/artykuly/313868,wstapienie_do_ue_zw
    iekszylo_eksport_zywnosci.html

    http://www.portalspozywczy.pl/finanse/wiadomosci/w-c
    iagu-7-lat-eksport-polskich-produktow-rolno-spozywcz
    ych-zwiekszyl-sie-trzykrotnie,52982.html

    Więc może skończ pieprzyć te korwinistyczne banialuki z łaski swojej.

    --
    Pozdr.