  • 31. Data: 2012-05-26 15:50:23
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > http://forsal.pl/artykuly/313868,wstapienie_do_ue_zw
    iekszylo_eksport_zywnosci.html

    > http://www.portalspozywczy.pl/finanse/wiadomosci/w-c
    iagu-7-lat-eksport-polskich-produktow-rolno-spozywcz
    ych-zwiekszyl-sie-trzykrotnie,52982.html

    Nie wysilaj sie i tak nie zrozumiesz co to jest deficyt handlowy.

    sz.

  • 32. Data: 2012-05-26 15:58:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 15:50, szufla pisze:
    iekszylo_eksport_zywnosci.html
    iagu-7-lat-eksport-polskich-produktow-rolno-spozywcz
    ych-zwiekszyl-sie-trzykrotnie,52982.html
    > Nie wysilaj sie i tak nie zrozumiesz co to jest deficyt handlowy.

    ROTFL dostałeś liczby i dupsko ścierpło?

    --
    Pozdr.

  • 33. Data: 2012-05-26 15:59:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Wybacz, ale to tylko dla inteligentnych, a nie dla kogos kto posiada z
    > gory zalozona teze :)

    Może po prostu przyznaj, że nie wiesz i wyssałeś te liczby z jednej z
    odmóżdżonych stron dla Korwinistów?

  • 34. Data: 2012-05-26 16:25:54
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 15:58, DoQ pisze:

    iagu-7-lat-eksport-polskich-produktow-rolno-spozywcz
    ych-zwiekszyl-sie-trzykrotnie,52982.html

    > ROTFL dostałeś liczby i dupsko ścierpło?

    dla opornych
    co jest fajniejsze
    jak zarabiasz 100 a wydajesz 80
    czy jak zarabiasz 10.000 a wydajesz 15.000 ?

  • 35. Data: 2012-05-26 16:27:37
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ROTFL dostałeś liczby i dupsko ścierpło?

    Chlopaku liczby sa takie, ze w 2011 roku nasz deficyt w handlu to 20 000
    0000 0000 $ (zeby bylo wyraznie) :)
    Dupsko cierpnie.

    sz.

  • 36. Data: 2012-05-26 16:39:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-05-2012 16:25, nazgul pisze:
    > dla opornych
    > co jest fajniejsze
    > jak zarabiasz 100 a wydajesz 80
    > czy jak zarabiasz 10.000 a wydajesz 15.000 ?

    Przykład z dupy wzięty.
    Lepiej powiedz co będzie łatwiejsze - sprzedawać coś o 30% drożej czy
    sprzedawać będąc konkurencyjnym cenowo bez żadnego zbędnego
    "opodatkowania" ?
    Albo analogicznie. Co będzie korzystniejsze dla kupującego. Mały wybór i
    towar "opodatkowany" po drodze, czy duży wybór bez dodatkowych narzutów?

    --
    Pozdr.

  • 37. Data: 2012-05-26 16:41:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ale z drugiej stony Panstwo musi z czegos zyc.

    Ale może być tak z 10 razy mniejsze niż teraz i analogicznie 10 razy mniej
    pożerać.

  • 38. Data: 2012-05-26 16:44:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > dałeś sobie wmówić, że realna ekonomia jest trudna?

    Oczywiście, ze jest. Sprowadzanie makroekonomii to kilku prostych
    zależności to przejaw głupoty.

    > Jednak gdybyś wysilił się i spróbował
    > zanalizować to co mówi, nie sądzę byś był w stanie wysunąć racjonalne
    > kontrargumenty. Niestety tłumów nie porywa się argumentami.

    Ależ ja bardzo dobrze znam jego poglądy. I jest dokładnie odwrotnie niż
    sugerujesz -- powierzchownie gość sprawia wrażenie szczerego ekscentryka,
    który chce deregulacji i obniżenia podatków, a w rzeczywistości jest
    starym dziadem o poglądach żywcem przeniesionych z XIX w. Do czego takie
    poglądy prowadzą było doskonale widać na przełomie XIX i XX w.

    > jak duże?
    > większe niż kto?
    > masz jakieś badania?
    > nic przeciwko nastolatkom nie mam bo tam przynajmniej jeszcze jakiś
    > idealizm można zaobserwować.
    > są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.

    Ale po co mam to sprawdzać? IQ samo w sobie nie daje szczegółowej wiedzy
    na konkretne tematy. Poza tym to co dobre dla osób z wysokim IQ nie musi
    być dobre (i nie jest!) dla całego społeczeństwa (które składa się z osób
    z przeciętnym IQ).

  • 39. Data: 2012-05-26 16:54:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > zapłać z żoną (czy kim tam chcesz) składkę sąsiadowi, zapłać mu za
    > zarządzenie nią, a potem poproś go o dotację. Pieniądze na pewno się
    > cudownie rozmnożą.

    Ale JKM to nie jest fajny gość, który chce deregulacji i obniżenia
    podatków, on chce wprowadzenia systemu politycznego i gospodarczego na
    wzór XIX wieku.

  • 40. Data: 2012-05-26 17:01:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 14:57:53 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > są za to badania IQ->preferencje polityczne to sobie sprawdź.

    może najpierw sprawdź co to jest IQ i do czego służy.
    Zależnośc równie ważna jak słoń a sprawa polska

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?