    From: mario <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Burczenie Sigma APO DG 70-300
    Date: Mon, 5 Jan 2009 06:02:46 -0800 (PST)

    > Zanim udam się do serwisu chciałbym Was zapytać co właściwie padło i jak w
    > praktyce wygląda naprawa takiej Sigmy - czy są z tym problemy gwarancyjne,
    > czy trwa to miesiącami itd. Czy mam pecha czy to częste zjawisko w tym
    > obiektywie? Obiektyw jest oczywiście na gwarancji, kupiony w FJ.

    Mam prawie ten sam aparat(a200) dokładnie ten sam obiektyw i
    przydarzyła mi się podobna przygoda jak u Ciebie. Obiektyw oddałem do
    punktu w salonie Sigmy w Warszawie (ale to nie jest konieczne bo można
    wysłać bezpośrednio do bodajże Gdyni)... obiektyw wrócił po ok 2
    tygodniach... działa... ale co do serwisu to cóż... wykonałem chyba z
    tysiąc telefonów, gadkę automatycznej sekretarki to znałem już na
    pamięć... jak się już przebiłem za sekretarkę to najczęściej nikt nie
    podnosił słuchawki... pozatym w Gdyni powiedziano mi że ustawowe dwa
    tygodnie liczą od momentu otrzymania przez nich obiektywu... nikt nie
    brał pod uwagę faktu że do punktu Sigmy oddałem go tydzień
    wcześniej... a przecież serwis to serwis... nie muszę zastanawiać się
    co oni z nim robią i gdzie wysyłają... gdy zapytałem o te terminy w
    Warszawie to mi powiedziano że w zasadzie to nie zostało doprecyzowane
    pomiędzy nimi a firmą serwisującą...
    Ogólnie obiektyw działa... ale taka akcja powoduje że w sklepach półkę
    z Sigmami omijam szerokim kołem...

    pozdrawiam
    mario