    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Butle LPG Irene
    Date: Wed, 14 Jun 2017 09:42:27 +0200

    > Kiedy butla kupiona/zainstalowana ?
    > Tu jakies przepisy o rekojmii/niezgodnosci z umowa moga byc przydatne, a
    > terminy leca :-)

    Dzwonilem do TDT mowią ze butle te nie byly certyfikowane w TDT wiec nie
    mozna na nich jezdzic. Zalegalizowac tez ich nie mozna. Diagnosta podbije
    przeglad tylko gdy nie zauwazy. A dwoch juz zauważylo na dzien dobry :]
    Firma w ktorej montowano instalacje mowi ze w Polsce prawo dziala wstecz i
    dlatego butle ktory byly legalne staly sie nagle nielegalne. Zaproponowali
    mi jedynie montaz nowej butli po kosztach bez marzy. Chyba nie mam wyboru bo
    przeciez nie będę pałował się po sądach o 300zł. Chory kraj.
    To tak jak by kupic nowy samochod, a po kilku latach okazuje sie ze
    instytucja ktora wydala homologację nie miala prawa do wydawania takiej
    homologacji i samochod można jedynie zezlomowac...

    Pzdr