    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 3 Jul 2020 22:54:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: C is number one (znowu)
    From: g...@g...com

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 19:17:54 UTC+2 użytkownik slawek napisał:

> [...]
    figurować jako jedna pozycja na TIOBE.

    > Ja uważam że... patrz wyżej. Czyli że TIOBE nie jest robione tak
    > jakbym ja to robił. Ty możesz mieć swoje zdanie, ja mam swoje. Ja
    > ciebie nie przekonam, ba, nawet nie chcę przekonywać, bo i po co?
    > Ty też mnie nie przekonasz,

    Tutaj nie chodzi o przekonywanie.
    Chodzi o uzasadnienie swoich przekonań.
    I pod tym względem wypadasz naprawdę słabo.

    > zwłaszcza iż nie jesteś dla mnie
    > autorytetem, nie masz argumentów, a do tego masz mniejsze niż ja
    > doświadczenie i staż.

    W powtarzaniu klas w gimnazjum to na pewno.

    > Niemniej jednak jeżeli zsumować wyniki C, C++ i C# to zarówno Java
    > jak i Python po prostu zostają daleko w tyle. I to jest fakt
    > który każdy może sam sprawdzić.

    Czyli jednak za "Twoim zdaniem" stoi fanbojstwo, życzeniowe myślenie i przekonanie,
    że im język bardziej popularny, tym lepsiejszy.

    W sumie mnie to nie dziwi.

    BTW jak zsumujesz wyniki C, Javy i Pythona, to zarówno C++ jak i C# też pozostają
    daleko w tyle. Podobnie jak zsumujesz C, Pythona i VisualBasic.

    Pytanie tylko co z tego.