  • Data: 2020-07-10 23:01:03
    Temat: Re: C is number one (znowu)
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 lipca 2020 11:03:41 UTC+2 użytkownik slawek napisał:

    > Jak sam widzisz, gdy piszę o większym stażu to po prostu jest to
    > fakt, bo nawet jeżeli pisałeś programy już w przedszkolu to i tak
    > ja mam większy. Tak samo z doświadczeniem - zawodowym i życiowym
    > - trochę czasu a będziesz miał go tyle co i ja.

    Tzn. to Ty twierdzisz, że to jest fakt.

    Ale nie dostarczasz na to żadnego świadectwa. A to, którego dostarczasz,
    tzn. odzywki na poziomie gimnazjum, i absolutny brak linków do konkretnego kodu, czy
    w zasadzie jakichkolwiek konkretów, raczej wydają się temu przeczyć.

    Ponadto to nie jest tak, że doświadczenie się zdobywa wraz z upływem czasu.
    Tzn. owszem, kiedy zdobywamy doświadczenie, czas upływa. Ale może też upływać bez
    zdobywania doświadczenia. Zdobywanie doświadczenia wymaga podejmowania wyzwań. Bez
    tego człowiek tylko się starzeje.

    A bycie starym nie jest samo w sobie przesadnie imponujące.