-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Kyzio" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: C5 a Xsara - niezawodnosc i koszty utrzymania
Date: Fri, 28 Nov 2014 10:06:59 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 26
Message-ID: <m59dvh$ett$1@node1.news.atman.pl>
References: <105ticb2anr17$.1mavrxckdg73q$.dlg@40tude.net>
Reply-To: "Kyzio" <k...@o...pl>
NNTP-Posting-Host: pst.portgdansk.pl
X-Trace: node1.news.atman.pl 1417165617 15293 195.95.235.235 (28 Nov 2014 09:06:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2014 09:06:57 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-RFC2646: Format=Flowed; Original
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550736
[ ukryj nagłówki ]
Uzytkownik "Maciek" napisal w wiadomosci news:
> A czy ktos wie, jak na tle Xsary wypada C5 z rocznikow 2004-2005?
Pierwsze moje C5 2.0 Pb + LPG BRC rok 2004.12 (juz po lifcie czyli model
2004-2008) uzytkowalem 2 lata okolo 35 tkm.
Zero problemów, 1 awaria (jakis modul pod bezpiecznikami - standarowa
usterka).
Spodobal sie na tyle ze sprzedalem i kupilem kolejne C5 1,8 Pb + LPG Elpigaz
rok 2006 uzytkuje okolo 8 miesiecy ok 12 kkm.
Ten silnik zdecydowanie za maly na C5.
Jak narazie z napraw eksploatacyjnych lozysko + sworzen.
W planach jest sprzedaz i ponowny zakup C5 (moze kombi) ale tylko benzynka
2.0.
Przy tym samochodzie zapomnialem co to zly dojazd na dzialke (wystarczy
magiczny przycisk i nie szoruje po glinie na drodze dojazdowej, sprawdza sie
kilka razy w tygodniu).
Czasem udaje sie zaparkowac w miejscu gdzie zwykla osobowka bym nie wjechal
(podniesienie do pozycji max daje spory przeswit).
Duzo spokojniej pokonuje sie dziury, progi zwalniajace.
Krzysiek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.14 11:01 Kamil 'Model
- 28.11.14 12:40 Maciek
- 28.11.14 13:04 Kyzio
- 28.11.14 15:25 abn140
- 28.11.14 15:40 Maciek
- 01.12.14 08:56 Kyzio
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=