  • 21. Data: 2012-12-27 16:55:26
    Temat: Re: CB radio
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 27 Dec 2012 15:10:06 +0100, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >UWAGA. Ładowarki do komórek zakłócają koszmarnie.

    Nie wszystkie, ale spora część.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2012-12-27 16:55:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-27 15:31, Iglo pisze:
    > Dnia Thu, 27 Dec 2012 15:10:06 +0100, megrims napisał(a):
    >
    > Co ciekawe: najbardziej zakłócało kręcenie kierownicą.
    >
    > Miałem to samo w Lagunie II. Połączenie klaksonu, taka miedziana blacha
    > idąca po obwodzie po wyczyszczeniu i nasmarowaniu jakimś preparatem
    > poprawiającym kontakt przestała siać w radio. Lubią posiać pompki
    > spryskiwaczy, wtryskiwacze gazowe, rzeczone zasilacze komórek i nawigacji.
    > Im nowsze auto potrafi być gorszy temat.

    W Vectra C były reflektory skrętne AFL. I tamte silniczki siały
    strasznie. w C63 też siało. Ciekawe w Astra II w wersji wyposażenia
    ABC (absolutny brak czegokolwiek) nie sieje nic, bo nie ma co :D.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 23. Data: 2012-12-27 17:12:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 16:54, jerzu pisze:

    > Tylko że w 90% zapalniczka jest zasilana bezpośrednio z akumulatora
    > poprzez bezpiecznik. Nic po drodze nie ma.

    90% a może 30%.
    Zapalniczka jest paskudnym połączeniem elektrycznym nie gwarantującym
    zawsze idealnego połączenia.
    Jeżeli ktoś robi instalacje CB na stałe w aucie, to instalacje wykonuje
    się profesjonalnie zgodnie ze sztuką i niezależną elektrycznie.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 24. Data: 2012-12-27 17:51:53
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Iglo" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > spryskiwaczy, wtryskiwacze gazowe, rzeczone zasilacze komórek i
    > nawigacji.
    > Im nowsze auto potrafi być gorszy temat.

    W lancerze '08 sieje klima (ale to jednostajny cichy szum, więc da się
    wytrzymać), natomiast wycieraczki, zwłaszcza tylna sieją niemiłosiernie.
    Słychać także sam zapłon, tj w czasie przyspieszania jest taki wizg jak
    od turbosprężarki. Ale w użytkowniu przeszkadza tak naprawde tylna
    wycieraczka, resztę po prostu słychać.

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2012-12-27 19:25:26
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > się profesjonalnie zgodnie ze sztuką i niezależną elektrycznie.

    tak jest, łącznie z osobnym akumulatorem i własnym agregatem

  • 26. Data: 2012-12-27 19:37:24
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-12-27 19:25, Arbiter pisze:

    > tak jest, łącznie z osobnym akumulatorem i własnym agregatem

    A nie prościej trabanta zmienić na auto? :-D

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 27. Data: 2012-12-28 20:26:25
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

> [...]
    > Jeżeli ktoś robi instalacje CB na stałe w aucie, to instalacje wykonuje
    > się profesjonalnie zgodnie ze sztuką i niezależną elektrycznie.

    U mnie wszelkie zakłócenia zbiera antena.
    Podłączyłem kiedyś radio do niezależnego źródła zasilania (akumulator
    przyniesiony z piwnicy) i układ zapłonowy dalej siał niesamowicie.
    Tego typu zakłóceń raczej nie wyeliminujemy.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 28. Data: 2012-12-28 20:46:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-12-28 20:26, Leszek Kowalski pisze:
    > U?ytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > U mnie wszelkie zak??cenia zbiera antena.
    > Pod??czy?em kiedy? radio do niezale?nego ?r?d?a zasilania (akumulator
    > przyniesiony z piwnicy) i uk?ad zap?onowy dalej sia? niesamowicie.
    > Tego typu zak??ce? raczej nie wyeliminujemy.

    Zakłócenia się zmieniają jeszcze w zależności czy trzymamy
    obudowę ręką za metalowe niepomalowane części (uziemiamy się) czy nie.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 29. Data: 2012-12-28 21:06:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-28, Leszek Kowalski <k...@o...pl> wrote:

    > U mnie wszelkie zak?ócenia zbiera antena.
    > Pod??czy?em kiedy? radio do niezale?nego 1/4 ród?a zasilania (akumulator
    > przyniesiony z piwnicy) i uk?ad zap?onowy dalej sia? niesamowicie.
    > Tego typu zak?ócen raczej nie wyeliminujemy.

    Jestes pewien, ze uklad zaplonowy? Czesto CB doskonale diagnozuje zuzyte
    szczotki w alternatorze, sprawdzic latwo o ile jest mozliwosc zdjecia
    na chwile paska. Niesamowicie tez sieja chinskie xenony.

    --
    Artur
    ZZR 1200