    From: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: CREATIVE Inspire 265
    Date: Fri, 20 Mar 2009 10:36:16 +0100

    Dominik & Co pisze:
    > Witam,
    >
    > Powoli dogorywają mi głośniki, zastanawiam się więc nad kupnem
    > nowych. Zastosowania- typowe brzęczadło, bez gier czy wyrafinowanej muzyki.
    > Próbowałem niedawno Tracera 2+1- tragedia, zasilacz buczy, praktycznie zero
    > nie tylko basu, ale i w ogóle niskich tonów.
    >
    > No i pytanie, czy warto kupować Creative Inspire 265?
    > Może jest coś innego do 100 zł wartego uwagi?

    Jesli potrzebujesz głosników jedynie do 'sluchania' dzwieków wydawanych
    przez system (:)) to oczywiscie ze wystarczą, do muzyki prawdopodobnie
    też - ale musisz pamiętac ze jest to najnizsza półka, creative czy nie
    creative na tym segmencie wielkiej róznicy niema

    Ogolnie to do 100zł raczej cięzko, chyba że uzywane wchodzą w gre,
    jesli tak to:
    http://allegro.pl/item583303142_creative_gigaworks_t
    20.html
    nie mają sobie równych - grają poprostu niesamowicie, świetny zakres,
    jakość dzwięku powala, choć niewiem czy za stówke pójdą - ale tak czy
    inaczej ja bym pilnował tej aukcji, może sie uda

    Ja osobiscie za 100zł kupiłbym porzadne słuchawki, a o basie w
    głosnikach 2.0 niemasz co marzyć co najwyzej średnie i wysokie tony
    (wyjątkiem są t20 które basem biją nie jeden zestaw 5.1)

    Ale jeśli koniecznie chcesz nowe, to możesz zainteresować sie jeszcze
    tym zestawem:
    http://allegro.pl/item581388840_komplet_glosnikow_st
    ereo_logitech_x_140.html
    osobiscie ich nie słyszałem - dlatego nic więcej powiedziec niemoge