  • 11. Data: 2010-10-06 16:00:25
    Temat: Re: [CROSS-POST] Co łaska
    Od: megrims <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Staniak" <

    > JOKER - job twoja mać!!!
    >
    > a potem przyjedzie 2 kolesi czarnym MB i zapytają czy nie był zadowolony
    > z usług jednej z Pań
    > kto oglądał ten wie co było dalej..;-)

    płukanie gardła kolorową wódą..

  • 12. Data: 2010-10-06 16:05:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > przejedź się do Tajlandii wyspa Phuket i idź wieczorem do dowolnego
    > klubu nocnego i skorzystaj z toalety. Jak wyciągniesz tylko fujare
    > to zobaczysz co to oznacza nachalność prostytutek.

    Tam sie jezdzi wlasnie na nachalne prostytutki, jesli przeszkadzaja, znaczy
    ze zle wybrales kierunek na wakacje. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-10-06 16:07:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 16:05, kamil pisze:
    > "megrims" <m...@i...pl> wrote in message

    > Tam sie jezdzi wlasnie na nachalne prostytutki, jesli przeszkadzaja,
    > znaczy ze zle wybrales kierunek na wakacje. ;)

    Tak jest. W pełni się z Tobą zgadzam. A te 12-letnie to już
    totalna porażka i widok dla ludzi o mocnych nerwach.

  • 14. Data: 2010-10-06 16:17:17
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

    Ostatnio widziałem jak jakaś mniej wyedukowana tłumaczyła na migi co i za
    ile :-)

  • 15. Data: 2010-10-06 19:09:58
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 06 Oct 2010 16:00:25 +0200, megrims na
    pl.pregierz,pl.misc.samochody napisał(a):

    > płukanie gardła kolorową wódą..

    Trzymając się tematyki filmowej : rudą wódą na myszach.

    "O, życie moje! Bądź mi święte i olbrzymie! Leopold Staff (1878 - 1957)"

  • 16. Data: 2010-10-06 20:12:32
    Temat: Re: Co łaska
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 6 Paź, 16:07, megrims <m...@i...pl> wrote:

    > Tak jest. W pełni się z Tobą zgadzam. A te 12-letnie to już
    > totalna porażka i widok dla ludzi o mocnych nerwach.

    Nie zapomnę tekstu walczącego rano z kacem rodaka, któremu świat się
    może nie zawalił ale na pewno obrócił o 180 stopni poprzedniego
    wieczora: "Panowie, k***a...... nie bierzcie wysokich" :) :) :)

  • 17. Data: 2010-10-06 20:33:31
    Od: cyklista <c...@i...pl>

    W dniu 06.10.2010 11:22, Koziołek pisze:

    > - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY
    >
    > Spieprzałem, "ino" się kurzyło.
    Zanjomy kierowca opowiadał mi, jak kiedyś spał na jakim parkingu w
    Rosji. Słyszy pukanie - opuszcza szybę - patrzy stoi jakiś gość i pyta:
    Ty chociesz pajebat? Piatdiesiat marak.
    - Niet, nie chociu.
    Ty uże pajebał, tak dawaj piatdiesiat marak.

  • 18. Data: 2010-10-06 22:36:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-06 20:12, Przemek V pisze:

    > Nie zapomnę tekstu walczącego rano z kacem rodaka, któremu świat się
    > może nie zawalił ale na pewno obrócił o 180 stopni poprzedniego
    > wieczora: "Panowie, k***a...... nie bierzcie wysokich" :) :) :)

    No ci chłopcy poprzebieranie za laski... mega zgon :D ROTFL

    no tak bywa... Ale fakt - na prawdę można się pomylić.

  • 19. Data: 2010-10-07 00:08:44
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-06 11:22, Koziołek pisze:
    > - LASKA - PIATDZIESJAT ZLOTY, NIET GROSZY

    A minieta ile? :>

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 20. Data: 2010-10-07 00:32:38
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    woohoo napisał:

    > A minieta ile? :>

    Już sam nie wiem, co gorsze: grzyb w jajecznicy, czy na ozorku ;)

    Pozdr.,

    Koziołek