  • 81. Data: 2012-05-07 14:41:49
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, May 7, 2012, 2:32:25 PM, you wrote:

    > I to ze pracownik cywilny moze byc w kazdej chwili wezwany do pracy to
    > tez jest informacja niejawna ?

    To, że pracownik cywilny opowiada o swojej pracy w służbach gadatliwym
    znajomym podważa zaufanie do tego pracownika.

    > Czasy sie widac zmienily - poczytaj sobie
    > http://gazeta.policja.pl/
    > Wieksze "tajemnice sluzby" wystawione na lawe.

    I ludzie tracili pracę z błachszych powodów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 82. Data: 2012-05-07 14:56:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-07 14:32, J.F pisze:
    (...)
    > I to ze pracownik cywilny moze byc w kazdej chwili wezwany do pracy to
    > tez jest informacja niejawna ?

    Tu nie chodzi o to, że ta informacja nie jest niejawna, tylko o fakt,
    że pracownik dzieli się różnymi informacjami o swojej pracy z osobami,
    które później to prezentują na forum publicznym. Może to skutkować
    utratą zaufania ze wszystkimi tego konsekwencjami.

    > Czasy sie widac zmienily - poczytaj sobie
    > http://gazeta.policja.pl/
    > Wieksze "tajemnice sluzby" wystawione na lawe.

    To są informacje podane publicznie przez osoby do tego upoważnione.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 83. Data: 2012-05-07 15:13:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >I ludzie tracili pracę z błachszych powodów.

    Ale oni to juz 7 lat publikuja :-)

    A blache powody ...
    http://gazeta.policja.pl/portal/997/655/Numer_09__12
    2005.html
    zobacz "pelne wydanie" - str 12 i 14 (jak JG zostala bez drogowki),
    albo np takie cos
    "Suwalska prokuratura umorzyla trwajace 6 miesiecy sledztwo w sprawie
    kradziezy luksusowego, wartego 200 tys. zl bmw. Fakt godny
    odnotowania, bo auto zniknelo z pilnie strzezonego parkingu
    policyjnego w Lomzy. Co gorsza, z narkotykami w srodku.

    Parking miescii sie przy ulicy Zabawnej."

    J.

  • 84. Data: 2012-05-07 16:40:19
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    > Czy jesteś normalny? Naprawdę chcesz komuś narobić kłopotów? Wydaje ci
    > się, że Internet czyni cię anonimowym? Jeśli piszesz prawdę, to ta
    > twoja znajoma bardzo źle zainwestowała w znajomość.
    >
    > [...]

    Chcesz mi powiedzieć, że fakt pracy w np. Policji czy Straży Granicznej
    to taka wielka tajemnica, że aż pod UOIN podlega? No patrz... Ja mam w
    CV wpisane i jakoś mnie prokurator nie ściga. Chłopie. Lecz się. Na to
    schorzenie są odpowiednie nazwy i lekarstwa.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 85. Data: 2012-05-07 18:33:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jaroslaw,

    Monday, May 7, 2012, 4:40:19 PM, you wrote:

> [...]
    > CV wpisane i jakoś mnie prokurator nie ściga. Chłopie. Lecz się. Na to
    > schorzenie są odpowiednie nazwy i lekarstwa.

    Następny, który nie odróżnia opowiadania o tym, co dzieje się w firmie
    od informacji o tym, w jakiej firmie się pracowało.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2012-05-07 19:12:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    > Hello Tomasz,
    >
    > Ale o co chodzi - czy to jakas straszna tajemnica ze pracownik cywilny
    > moze byc wezwany w dowolnym momencie ?

    Nie tyle tajemnica, co głupota. Po cóż taki pracownik miałby być wzywany?

  • 87. Data: 2012-05-07 21:56:44
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    > Następny, który nie odróżnia opowiadania o tym, co dzieje się w firmie
    > od informacji o tym, w jakiej firmie się pracowało.

    Ojej. A ktoś napisał, że komuś innemu kazali pracować w niedzielę. Szok
    po prostu. Komisję sejmową trzeba powołać.

    Powołujesz się na UOIN najwyraźniej nie mając o tym pojęcia. Przeszedłeś
    kiedyś szkolenie? Miałeś lub masz poświadczenie? Do jakiej klauzuli?
    Pracowałeś w służbach? Jeśli nie, to bądź łaskaw nie komentować.

    Mi na przykład też zdarzało się jechać w niedzielę na "wycieczkę
    służbową" i jakoś nie boję się, że za napisanie tego ktoś się do mnie
    przyczepi. Powiem Ci coś jeszcze straszniejszego - jeździłem kiedyś po
    placówkach granicznych i instalowałem nowe serwery.

    Może przestań czytać książki szpiegowskie do poduszki, bo się nerwowo
    wykończysz.

  • 88. Data: 2012-05-07 22:49:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jaroslaw,

    Monday, May 7, 2012, 9:56:44 PM, you wrote:

    > Ojej. A ktoś napisał, że komuś innemu kazali pracować w niedzielę. Szok
    > po prostu. Komisję sejmową trzeba powołać.
    > Powołujesz się na UOIN najwyraźniej nie mając o tym pojęcia.

    Nie powołałem się na ustawę, tylko na szkolenia z nią związane.

    > Przeszedłeś kiedyś szkolenie?

    Tak.

    > Miałeś lub masz poświadczenie?

    Tak.

    > Do jakiej klauzuli?

    Inny zestaw pytań poprosze.

    > Pracowałeś w służbach?

    Nie.

    > Jeśli nie, to bądź łaskaw nie komentować.

    Doprawdy? Bo co?

    [...]

    --
    Best regards,