  • 71. Data: 2012-05-07 10:17:40
    Temat: Re: [CRP] Równouprawnienie kierowcy cywilnego a kierowcy mundurowego
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 19:19, Jacek pisze:
    > W dniu 2012-04-27 15:44, grzech pisze:
    >
    > Taki kierowca czołgu oprócz tego, że
    > W życiu takich bredni nie czytałem.
    > Kierowca-kurier jest też magazynierem materialnie odpowiedzialnym za
    > towar, kierowca gimbusa jest też opiekunem i odpowiada za dzieci.
    > Weź idź się przespacerować, łyknąć powietrza, a nie pisz takich głupot,
    > bo łupież się na łbie robi

    Tak do całego wątku - niestety sprawiedliwości nie ma i dbają o to
    rządzący. Ba nawet w samej mundurówce nie ma sprawiedliwości - obok
    siebie siedzą pracownik cywilny i mundurowy. Zakres obowiązków
    identyczny, wynagrodzenie - wyższe dla mundurowego pracownika, dodatkowo
    przywileje, typu zwrot kosztu dojazdu do pracy itp. No i oczywiście
    osoba będąca pracownikiem cywilnym na emeryturę nie przejdzie
    wcześniej... Tak wygląda to dziś...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 72. Data: 2012-05-07 10:21:34
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 22:33, Zbynek Ltd. pisze:

    > Już nie licząc tego, że to nie etat a służba. Każą przyjść do pracy
    > w niedzielę, przychodzisz. Każą robić 12h, robisz. Nadgodziny? Żart
    > chyba. Nie ma czegoś takiego na służbie.

    Patrz - znajoma - pracownik cywilny - pracujący dla służb, gdy jest
    sprawa - może być zabrana z domu tak samo jak osoba będąca w służbie...
    Różnica tylko w braku przywilejów i mniejszej płacy, oraz, ze jedna
    osoba ma mundur druga nie. Reszta identyczna - jesli chodzi o obowiązki...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 73. Data: 2012-05-07 10:52:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, May 7, 2012, 10:21:34 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Różnica tylko w braku przywilejów i mniejszej płacy, oraz, ze jedna
    > osoba ma mundur druga nie. Reszta identyczna - jesli chodzi o obowiązki...

    Albo zmyslasz albo roboisz znajomej niedźwiedzią przysługę. Za dużo
    gadasz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2012-05-07 11:09:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Albo zmyslasz albo roboisz znajomej niedźwiedzią przysługę. Za dużo

    Po prostu piszę jak jest. Tak wygląda ta "służba", że w większości
    sytuacji nie różni się od zwykłej pracy. A wakaty na zwykłych
    pracowników też są w służbach. Ci wykonując tą sama pracę dostają mniej.
    Jesli jednak pracuja, to widać straszenie, że gdyby zmieniono system, to
    nagle nie byłoby chętnych do pracy jest o kant tyłka...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 75. Data: 2012-05-07 11:18:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Monday, May 7, 2012, 11:09:58 AM, you wrote:

    > Po prostu piszę jak jest.

    Czy jesteś normalny? Naprawdę chcesz komuś narobić kłopotów? Wydaje ci
    się, że Internet czyni cię anonimowym? Jeśli piszesz prawdę, to ta
    twoja znajoma bardzo źle zainwestowała w znajomość.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2012-05-07 12:37:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Tomasz,
> [...]
    >się, że Internet czyni cię anonimowym? Jeśli piszesz prawdę, to ta
    >twoja znajoma bardzo źle zainwestowała w znajomość.

    Ale o co chodzi - czy to jakas straszna tajemnica ze pracownik cywilny
    moze byc wezwany w dowolnym momencie ?

    J.

  • 77. Data: 2012-05-07 12:55:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, May 7, 2012, 12:37:52 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale o co chodzi - czy to jakas straszna tajemnica ze pracownik cywilny
    > moze byc wezwany w dowolnym momencie ?

    Ręce opadają. Jedną z podstawowych zasad związanych z pracą w służbach
    jest to, że się o tej pracy nie opowiada osobom postronnym. W ogóle.

    _Każdy_, kto przeszedł szkolenie na temat informacji niejawnych - a
    takie szkolenie przechodzą na pewno cywilni pracownicy służb - o tym
    wie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 78. Data: 2012-05-07 13:45:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Ręce opadają. Jedną z podstawowych zasad związanych z pracą w służbach
    > jest to, że się o tej pracy nie opowiada osobom postronnym. W ogóle.

    Osobom postronnym to nie, ale rodzinie, znajomym często. Poza tym, to że
    pracownik cywilny może być wezwany w każdej chwili nie jet żadną
    tajemnicą. Paranoje trzeba leczyć :)

    > _Każdy_, kto przeszedł szkolenie na temat informacji niejawnych - a
    > takie szkolenie przechodzą na pewno cywilni pracownicy służb - o tym
    > wie.

    j.w.

  • 79. Data: 2012-05-07 14:22:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    Monday, May 7, 2012, 1:45:00 PM, you wrote:

    > Osobom postronnym to nie, ale rodzinie, znajomym często.

    Że co? Takim znajomym, którzy potem chlapią na publicznym forum się
    nic nie opowiada.

    > Poza tym, to że pracownik cywilny może być wezwany w każdej chwili
    > nie jet żadną tajemnicą.

    Oczywiście. Natomiast utrata zaufania do pracownika, który opowiada na
    prawo i lewo o swojej pracy jest spotykana nawet w normalnych firmach
    a co dopiero w służbach.

    > Paranoje trzeba leczyć :)

    Paranoja służb jest nieuleczalna. I taka ma być.

    j.w.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 80. Data: 2012-05-07 14:32:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >_Każdy_, kto przeszedł szkolenie na temat informacji niejawnych - a
    >takie szkolenie przechodzą na pewno cywilni pracownicy służb - o tym

    I to ze pracownik cywilny moze byc w kazdej chwili wezwany do pracy to
    tez jest informacja niejawna ?

    Czasy sie widac zmienily - poczytaj sobie
    http://gazeta.policja.pl/

    Wieksze "tajemnice sluzby" wystawione na lawe.

    J.