  • 51. Data: 2013-02-14 11:21:05
    Temat: Re: Cejrowski - Bezpłatne parkowanie w miastach
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nie? Zdziwiłbyś się. Może być wygodnie, komfortowo i zabawnie. Wiesz
    > ile wtedy widać?

    Czy ktos wie jak jak zablokowac tego czlowieka i czy to jest skuteczne w OE ?:)

    sz.

  • 52. Data: 2013-02-14 11:50:08
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 10:27, J.F pisze:

    > Za malo zarabiasz i dorabiasz ideologie :-)

    Dorabianie ideologii to nie moja domena - za takie (bądź mniejsze)
    pieniądze (skoro ktoś chce) to można znaleźć dużo lepsze miejsce do
    parkowania. Jakoś nie zauważyłem okupacji takich miejsc na abonament
    w dni pracujące.

    > No wiesz, jest we wroclawiu, a moze nalezaloby napisac byl, taki plac
    > Borna.
    > Duzy kawal wybrukowanego placu. W zasadzie juz poza scislym centrum,
    > ale 800m od ratusza w linii prostej, pod jakims oddzialem Uniwersytetu.
    >
    > Na placu byl parking. No ale wladze miasta sprzedaly. Mial powstac
    > wspanialy budynek, nabywca zaplacil za plac 18 mln.
    > Ale budynku jakos postawic nie chcial, postawil ... parking strzezony.

    Tak się zastanawiam o czym naprawdę jest ta Twoja przypowieść. Miasto
    sprzedało plac, inwestor miał wybudować apartamentowiec (pytanie co
    było w umowie), zrobił póki co parking strzeżony - pewnie do czasu
    rozpoczęcia inwestycji. Jaki to ma związek z parkowaniem pracowników
    gdzie się da i jak się da, byle tylko nie zapłacić? Piszesz
    jakiś oddział Uniwersytetu - PW w centrum na chyba dwa parkingi
    płatne. Do którejś tam godziny głównie dla studentów i okolic,
    później można zaparkować 'z miasta'. Dla studenta przepustka
    kosztowała jakieś 100zł.

    > No i czy zainteresowani nie powinni sie krzyczec, piszczec i wrzesczec ?

    Tak jak tutaj np.?
    http://kielce.gazeta.pl/kielce/1,35255,13382015,Burz
    a_o_dziki_parking_pod_Energisem__Pomoga_jedynie.html

  • 53. Data: 2013-02-14 11:58:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 11:21, szufla pisze:

    > Czy ktos wie jak jak zablokowac tego czlowieka i czy to jest skuteczne w
    > OE ?:)

    Plonk rozwiązaniem problemu parkowania :)

  • 54. Data: 2013-02-14 12:04:51
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 14-02-2013 o 11:00:20 neelix <a...@w...pl> napisał(a):

    > Najważniejsze, że ma rację.

    W wielu sprawach ma rację ale mimo, że krzyczy "precz z komuną" to
    niestety jest skażony socjalizmem co się przejawia między np. tym, że chce
    darmowych parkingów "bo się należy", że nie widzi nic niestosownego w
    braniu prądu "z przyrody" czyli samodzielnym podłączaniu się do linii itp.

    > W cenie jakiegokolwiek towaru jest z 80% różnych podatków i opłat. Mało
    > jeszcze płacimy za samo to że żyjemy?

    Można powiedzieć "płacimy wysokie podatki - dajcie nam darmowe parkingi,
    szkoły, stołówki..." (socjalizm) albo "obniżcie podatki" (wolność,
    kapitalizm).

    --
    SW3
    ----

  • 55. Data: 2013-02-14 12:15:49
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:21:05 +0100, szufla napisał(a):

    > Czy ktos wie jak jak zablokowac tego czlowieka i czy to jest skuteczne w OE ?:)

    Nie wiem dokładnie o kogo Ci chodzi, ale z racji tej, że w KF na PMS mam
    tylko Artura Maślaka - to zapewne o niego.

    Jest prosty sposób:
    "If by Outlook Newsreader you mean Outlook Express, then go to Tools |
    Message Rules | News and create a rule to delete messages from whomever you
    wish to ignore."
    http://www.office-archive.com/1-outlook/b9ec190c07f7
    4a5b.htm

    Powodzenia.

    --
    Franc

  • 56. Data: 2013-02-14 16:22:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Feb 2013, LEPEK wrote:

    > Wolnego miejsca więcej nie ma. Po prostu nie ma. Co zrobić, żeby więcej
    > ludzi mogło zaparkować na tym samym miejscu?

    W sprawie formalnej:

    [...]
    > Otóż właśnie pomaga. Bo miejsca postojowe w okolicy urzędu nie są zawalone
    > samochodami pracowników od 0800 do 1600

    Jakoś tak.
    Opis jest prawdziwy, tylko wskazuje iż teza wyżej podlega
    podważeniu - bo z "więcej ludzi" robi się ubocznie "mniej
    ludzi" (zmniejsza się grupa chętnych na parkowanie,
    poprzez wykluczenie chętnych wyłącznie na parkowanie
    długoterminowe).

    pzdr, Gotfryd

  • 57. Data: 2013-02-14 16:53:46
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > No nie, do tego chyba jeszcze nie doszlismy :-)

    No może nie jakiegokolwiek :-).

    > To tylko turysci w niektorych gminach :-)

    A jest jakiś, który żyje i nie płaci? :-)

    > Mozna, ale za co wybudowac ? Za pieniadze z podatkow ?
    > Pieniadze co prawda byly, ale akurat w tym przypadku caly kraj sie zlozyl
    > :-)
    > Co nie zmienia istoty pytania - opodatkowac ludzi chcesz, zeby im
    > wybudowac parking ?
    > A moze odwrotnie, tu jest miasto, tu sie placi, a komu sie nie podoba to
    > niech wraca na swoja wies :-)
    > Owszem, pol stadionu mozna bylo zburzyc, na placu parking zrobic, a na
    > drugiej polowie nadal targowisko :-)
    > Tylko ze jeden parking sprawy nie rozwiazuje - potrzebnych jest duzo
> [...]

    Trzeba dać ludziom pracę w miejscu zamieszkania. Miejscowy dojedzie
    komunikacją miejską.

    > Ale te obce cwaniaki nie sa takie glupie - nie zbuduja fabryki w centrum
    > miasta.

    A nasi nie potrafią wybudować jakiejś polskiej tam gdzie trzeba? Wystarczyło
    nie niszczyć istniejących.

    neelix

  • 58. Data: 2013-02-14 17:01:27
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > ludzi" (zmniejsza się grupa chętnych na parkowanie,
    > poprzez wykluczenie chętnych wyłącznie na parkowanie

    W sprawie formalnej, to zwiększyła się liczba korzystających
    z tych miejsc, dzięki wykluczeniu pewnej podgrupy chętnych
    na parkowanie długoterminowe (w zasadzie to nie długoterminowe,
    a parkowanie w godzinach pracy). W związku z powyższym
    teza jest prawdziwa i nie należy jej wyrywać z kontekstu, czy
    nagle zmieniać kryteriów oceny, by coś dopasować do nowo stawianej
    tezy, która jest zasadniczo różna od wcześniej dyskutowanej.

  • 59. Data: 2013-02-14 18:36:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net>

    > Wolnego miejsca więcej nie ma. Po prostu nie ma. Co zrobić, żeby więcej
    > ludzi mogło zaparkować na tym samym miejscu? Można zmniejszyć samochody,
    > wybudować piętrowy parking, albo ludzie muszą parkować samochody na
    > zmianę. Czyli rotacja. Jak wymusić rotację? Wprowadzając opłaty.

    Co Ty p..sz ?! Jeśli potrzebuję stać cały dzień bo pracuję to na ...j mi
    twoja rotacja ?! Weźże się puknij w głowę ! To jest problem a nie to, że
    niekiedy trzeba przespacerować się do urzędu zamiast zaparkować przy jego
    wejściu.

    > Otóż właśnie pomaga. Bo miejsca postojowe w okolicy urzędu nie są zawalone
    > samochodami pracowników od 0800 do 1600, tylko stają tam petenci na czas
    > załatwienia sprawy. I aż trudno mi uwierzyć, że tego nie rozumiesz, ale to
    > jest tak, jak z kolejką do okienka w tym urzędzie: urzędnik [miejsce
    > postojowe] jeden [jedno], a obsłuży [posłuży jako miejsce do zaparkowania]
    > dla kilkunastu osób [samochodów] dziennie.

    Bo jak już mówiłem, zasadniczo nie ma takiego problemu, że nie da się
    dojechać do urzędu.

  • 60. Data: 2013-02-14 18:43:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm>

> [...]

    niestety jest skażony socjalizmem co się przejawia między np. tym, że chce
    darmowych parkingów "bo się należy", ...
    Przecież te parkingi są publiczne. Po to je sobie wybudowaliśmy byśmy mogli
    zaparkować.