-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cewka zapłonowa - jaka firma
Date: Sun, 07 Apr 2019 17:06:15 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 35
Message-ID: <X...@l...net>
References: <X...@1...0.0.1>
<X...@l...net>
<X...@l...net>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="a5c7ea1e411aa7c375c0cdae1386dec0";
logging-data="17082";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19XIgyWb6LI/50DQESPoGZ9CZEcIuUnetY="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Cancel-Lock: sha1:OxysRqzD60RMGzR0lOKSRpqse70=
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653995
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:
>>> Muszę wymienić cewkę zapłonową.
>>> Jakiej firmy brać - magnetti marelli, bosch czy valeo?
>>
>> Zastanawiam się nad Beru 265zł vs NGK 250zł. Beru z tego co widzę
>> produkuje w Turcji. NGK chyba tez ma fabrykę tu blisko. Beru było
>> na pierwszy montaż i wytrzymała 14 lat.
>>
>>
>> Potem gdybym był zmuszony to kupiłbym valeo a potem magnetti
>> marelli.
>>
>> Nie wiecie czasem czy Hella to już dawych wspomnień czar?
>
> No i kupiłem tę Beru i się okaże czy będę miał dwie sprawne ;)
> A real pain in the ass is przepustnica 2cm nad cewką, rozbieranie
> dolotu ale płynu nie mam zamiaru spuszczać tylko odegnę węże i
> przywiąże na czas wymiany.
No i wymieniłem cewkę. Stara Temic wygląda na oem więc ma 22 lata.
Jest pęknięta na rdzeniu ale pęknięcie idzie potem w stronę szpuli.
Czy to była przyczyna okaże się w mglisty dzień.
Jakie wrażenia po wymianie? Silnik bardziej elastyczny, obroty nie
spadają błyskawicznie po puszczeniu gazu i nie haczą biegi bo za mało
gazu przy zmianie biegu w górę. Teraz się jezdzi normalnie.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?
- 2024-05-01 1902 Clement Gerrard
- 2024-05-01 Białystok => Inżynier DevOps (Kubernetes, AWS) <=
- 2024-05-01 Berlin => IT Network Engineer <=