  • Data: 2009-04-03 14:35:23
    Temat: Re: Chcękupić ghosta... :(
    Od: "JwZw" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Bien" <m...@u...edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:gr56fs$722$1@mx1.internetia.pl...
    > [...] IMHO genialne rozwiązany jest ten
    > dosowy 1 MB NGhost 2003 - ver. 775

    Dokładnie jak piszesz. To jest małe narzędzie, które wystartuje z dyskietki,
    płyty i pena i zrobi co ma zrobić.
    Ostatnia wersja z tej "dobrej" serii, to chyba GHOST.EXE v11.5, ale ona juz
    waży 2,2MB i o ile nie ma problemu ze startowaniem z pena, to z dyskietki
    już go się nie da puścić.
    Wszystko czego szukałem a miało zastąpić GHOST-a, przegrywało w
    przedbiegach.