  • Data: 2017-01-12 17:29:18
    Temat: Re: Chujki
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2017 o 16:44, kolerek pisze:

    > Gdyby nie było kontroli to taki miałby nie 0,5, a narąbał by się na 2 prom.
    > i mówiłby że jest trzeźwy.

    Rozumiem, że jesteś z tych co by stawiali ograniczenia do 30 bo jak nie
    to ludzie będą jeżdzić po mieści 90? I tych co między 30 a 50 do pierdla
    a tych powyżej 50 rozstrzelać?

    Bo jak dla mnie jak ma być 50 to powinien stać znak 50 a nie 30 na
    zapas, a jak pijany jest od pół promila, to jest od pól promila a nie od
    0,2 a tym co będą mieli pecha być 0,2 do 0,5 zabierzemy prawko, damy
    parę tysi grzywny i wyrok w zaqwiasach, żeby przypadkiem nie byli czyści
    w papierach?

    Shrek.