  • Data: 2019-11-23 03:43:48
    Temat: Re: Chylę czoła przed inzynierami z Elektroluxa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-22, t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Dzisiaj wszystko jest jednorazowe, np sprzęt AGD czy nawet samochód*
    > I tylko jednorazowa maszynka do golenia nie spełnia tych wymagań, można
    > się golić wielokrotnie.

    Mały sprzęt AGD jest często robiony tak aby wytrzymał parę lat (np. 5).
    Duży, nie wiem, pewnie powinien odrobinę dłużej. Niekoniecznie jest to
    jakas zmowa producentów a już raczej konsekwencje spadku cen wymuszanego
    konkurencją. Przekłada się to na szukanie oszczędnoci wszędzie, w
    materiałach, częściach, wykonawcach.

    > *kto pamięta czasy gdy odbudowywało się zardzewiałą karoserię lub robiło
    > remont kapitalny silnika.

    Nikt juz tego nie robi? Tu sie przynajmniej da, ale z elektroniką to już
    ze dwie dekady temu nie było komu a domowym sposobem czesto jak przy
    tych wszystkich drobniutkich powierzchniowo montowanych elementach.

    --
    Marcin