  • 71. Data: 2014-11-27 21:08:32
    Temat: Re: Ciekawe zjawoski z zycia grupy
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
    > wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów.

    Alez to wcale nie chodzi o to, ze japcok jest dla pedalow. Po prostu ty,
    cioto, jestes irytujaco nudny.

  • 72. Data: 2014-11-27 22:04:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów

    alez ty jestes pierdolnięty

  • 73. Data: 2014-11-27 22:12:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej <n...@i...invalid> wrote:

    > Alez to wcale nie chodzi o to, ze japcok jest dla pedalow. Po prostu ty,
    > cioto, jestes irytujaco nudny.

    Weź przestań nas tu bujać, przecież sam wiesz, że to nieprawda...
    Ciekawi Cię, bardzo ciekawi za każdym razem jak coś napiszę i nie możesz
    się wręcz oprzeć pokusie żeby wiadomość otworzyć i przeczytać :-)

  • 74. Data: 2014-11-27 22:55:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Andrzej <n...@i...invalid> wrote:

    >Weź przestań nas tu bujać, przecież sam wiesz, że to nieprawda...
    >Ciekawi Cię, bardzo ciekawi za każdym razem jak coś napiszę i nie możesz
    >się wręcz oprzeć pokusie żeby wiadomość otworzyć i przeczytać :-)

    No przecież mowie, ze cierpisz na deficyt atencji. Wszystko się zgadza.

  • 75. Data: 2014-11-28 09:09:00
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 17:23, Pszemol pisze:

    > p.s. Jak masz na imię? :-) Czy może mam się do Ciebie zwracać per "kosmos"?
    > :-)

    Na potrzeby usenetu kosmos jest w sam raz :)

  • 76. Data: 2014-11-28 09:34:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    kosmos <a...@u...pl> wrote:

    >Masz racje... Tak rozważają swoje zakupy ludzie na budżecie.

    A "ludzie na budżecie" to ci biedniejsi czy może nieco bardziej rozważnie
    wydający pieniądze?

    Bo ja znam całe mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a
    nawet kredyt. Znam też ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie
    kupiliby srajfona m.in. ze względu na cenę.

  • 77. Data: 2014-11-28 17:11:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kosmos <a...@u...pl> wrote:

    > Na potrzeby usenetu kosmos jest w sam raz :)

    Kosmosie, posłuchaj...

    Rozmawiałem wczoraj z Kosmosem...

    Nie pasuje - jakoś dziwnie brzmi.
    W wołaczu tylko, ale też dziwnie.

  • 78. Data: 2014-11-28 19:07:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-11-27 o 20:20, Pszemol pisze:
    > Chodzi raczej o to, że to Ty ulegasz nachalnej (anty)reklamie Appla
    > wmawiającej takim ludziom jak Ty że iPhone jest tylko dla gejów. Dajesz się
    > wykorzystywać po prostu. Ty z tą swoją homofobią stajesz się łatwym do
    > użycia narzędziem w ich rękach i dajesz im sobą manipulować robiąc za darmo
    > nachalną (anty)reklamę Applowi. Nie daj się im! Trzymam za Ciebie kciuki,
    > dasz radę! :-)

    Podziwiać.
    Jesteś dobry w tym co robisz. Mógłbyś zrobić karierę w korporacji,
    rządzie (rzecznik prasowy idealny)
    Masz niebywałe zdolności, wiedzę marketingową, zręcznie stosujesz
    sztuczki psychotechniczne. Marnujesz się klepiąc na grupach.
    Niestety a może na szczęście nie dorastam Ci do pięt.
    Ja tylko wyrażam swoje zdanie.

    Ktoś powiedział że za to co teraz wyprawiają marketingowcy będą się
    smażyć w piekle. O ile istnieje jakieś gejowskie piekło. :-)

    Wymyśl coś nowszego bardziej błyskotliwego. Wierzę że dasz radę.
    Nie spoczywaj na laurach. Jest tyle "dusz" do zagospodarowania :-)
    Do roboty!

  • 79. Data: 2014-11-28 19:14:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    .pl...

> [...]

    >Wymyśl coś nowszego bardziej błyskotliwego. Wierzę że dasz radę.
    >Nie spoczywaj na laurach. Jest tyle "dusz" do zagospodarowania :-)

    Przesadzasz wypierd typ hofman. Wiadomo jak upadł.

  • 80. Data: 2014-11-28 19:41:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Nov 2014 09:34:29 +0100, Ghost napisał(a):

    > Bo ja znam całe mnóstwo kretynów z dochodami 20kpln i zero na koncie, a
    > nawet kredyt. Znam też ludzi z podobnymi dochodami, którzy na 100% nie
    > kupiliby srajfona m.in. ze względu na cenę.

    U nich w Ameryka, iPhone to się kupuje za dniówkę w McDonaldsie na mopie!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek