  • Data: 2016-05-09 10:29:53
    Temat: Re: Co kupić w granicach 8-10 tys?
    Od: Gregoriusx <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-06 o 16:16, J.F. pisze:

    > A Renault opanowal juz zakupy cewek zaplonowych, tak, zeby starczaly na
    > dluzej niz 2 lata ?

    Widzę, że pewne mity nie umierają nigdy - 3 renówki w rodzinie,
    wszystkie z silnikami benzynowymi. W sumie wychodzi z ponad 18
    renówkolat (8 lat MIPh2, 6lat LIIPH1, 4 lata CIIIPH1). W tych autach
    wymieniłem 1 (słownie jedną) walniętą cewkę i kosztowało mnie to UWAGA!
    całe 50zł (za cewkę Lucasa).

    --
    Gregorius