    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 9 Jan 2019 10:26:42 -0800 (PST)
    Subject: Re: Co ma wpływ na jakość procesu parkowania
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 9 stycznia 2019 11:42:02 UTC-6 użytkownik Bolko napisał:

    > I tak się zastanawiam czy ja się już nie umie parkować?
    >
    > I na co mam zwrócić uwagę gdy będę kupował następnę auto żeby
    > tak nie narzekać.
    >
    > A może po prostu się przypieprzam?

    Nie do konca rozumiem przekaz ale mysle ze chodzi ci o to ze jakies auto jest
    niezwinne i chcesz wiedziec czemu.

    Promien skretu to jedna sprawa, istotna przy parkowaniu przodem.
    Przy tym przypadku tez wazne jest gdzie sa przednie kola. Bo inaczej sie wyczuwa auto
    kiedy przednie kolo jest niedaleko przed stopami kierowcy a niaczej jak jest miedzy
    nimi te 50-80-100cm (F150).

    Przy parkowaniu tylem istotne jest tez jak sa ulokowane tylne kola w stosunku do tylu
    samochodu. I jaki jest widok z kabiny.

    A na co zwracac uwage? Na nic. Jak bedziesz nastepne auto kupowal to po prostu sie
    nim przejedz i zobacz czy je "czujesz" czy nie.
    Jak ci w nim sie parkuje ciezko a promien skretu nie wyglada na duzy w katalogu to
    miej na uwadze ze mozesz potrzebowac pewnego treningu aby czuc sie komfortowo w nim.