  • 11. Data: 2009-01-09 10:51:11
    Temat: Re: Co myślicie o takim namiocie i lampach
    Od: Adam <A...@p...pl>

    Robert pisze:

    > Użytkownik "Adam" <A...@p...pl> napisał w wiadomości

    > chcesz wywalić 500,- na sfotografowanie jednego radyjka??
    > podeslij, je, zrobie Ci to ze specjalna zniżką dla grupowicza za 100-150,-
    Dostałem podwyżkę, i nie wiem co z pieniędzmi robić :)
    Chciałem sie pobawić trochę :D

  • 12. Data: 2009-01-09 11:29:00
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > Dostałem podwyżkę, i nie wiem co z pieniędzmi robić :)
    > Chciałem sie pobawić trochę :D

    jak chcesz się pobawić, to przyjedź z tym radyjkiem, cena będzie ta sama, dla
    mnie lepiej, jesli Ty porobisz zdjecia, nie ja, a za zaoszczedzona kase
    postawisz browara i zakaskę ;-)))

  • 13. Data: 2009-01-09 11:33:30
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > No właśnie mam klawiaturę membranową i wyswietlacz , wszystko odbija
    > światło nie wiem jak to wyjdzie na zdjęciu.

    niestety zrobic jedno zdjecie jakos da rade ale obrót o 360 to just jest
    jazda.
    moze lepiej to w 3d zrobic?:)

  • 14. Data: 2009-01-09 12:22:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Adam napisał(a):
    > Dostałem podwyżkę, i nie wiem co z pieniędzmi robić :)
    > Chciałem sie pobawić trochę :D

    Ożeń się!
    Żona pomoże ;-)

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-01-09 13:44:25
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Adam pisze:
    > Witam !
    >
    > Zadko tu pisuje ale czasami zaglądam i kilka rad wzięłem sobie do serca.
    >
    > Chciałbym zrobić sobie w warunkach domowych serię zdjęć przedmiotu w
    > namiocie bezcieniowy co 10 stopni aby potem z tego utworzyć animację
    > obracającego sie przedmiotu.

    ja do zabaw korzystam z bialej, akrylowej wanny :D pieknie rozprasza
    swiatlo :D polecam wyprobowac, nawet strzal z lampy wyglada pieknie :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 16. Data: 2009-01-09 13:46:16
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 9 Jan 2009 01:58:53 +0100, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Halogeny maja nieciągłe widmo? Nie pomysliłeś sie przypadkiem?

    Nie wiem czy nieciągłe, ale z niedawnej praktyki mogę jedynie
    potwierdzić, że niekiedy są do d*, a ich zakup był moim błędem.
    O ile pstrokate produkty wychodziły dosyć dobrze, to np. próby
    sfotografowania polerowanego aluminium... Lampy oddałem kumplowi, na
    budowę - przynajmniej tam nie ma do tego oświetlenia żadnych uwag ;)

    Krótko mówiąc - roczarowanie.
    Teraz czekam na http://www.eltec.alpha.pl/produkt.php?id=1255
    Łudzę się, że będzie ciut lepiej.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 17. Data: 2009-01-09 15:41:44
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Góra" <g...@p...fr> napisał w wiadomości
> [...]
    > O ile pstrokate produkty wychodziły dosyć dobrze, to np. próby
    > sfotografowania polerowanego aluminium...

    może problem tkwi nie w halogenach, tylko w Twojej nieumiejętności operowania
    swiatłem?
    wtedy zamiana halogenów na żarówkę niewiele pomoze...

  • 18. Data: 2009-01-09 18:35:26
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    dominik wrote:
> [...]
    statywem_2_x_500w_4_zarniki.html

    > Halogeny dają bardzo dobre widmo w wielu przypadkach, ale nie w tym co
    > pokazano tutaj - to są lampy z żarnikami, które wykorzystuje się w
    > budownictwie - do fotografii się to zupełnie nie nadaje.
    > Gdzieś mam dokładnie coś takiego - nie zrobisz przy tym
    > jakkiegokolwiek zdjęcia z dobrymi kolorami, efekt przypomina w pewnym
    > stopniu crossy ;) Tak więc odpowiedź jest: tak - w tym przypadku się nie
    > pomyliłem, a to
    > co pokazano na aukcji należy omijać szerokim łukiem.

    Jeszcze raz sie zapytam bo ja zwykle odwracasz kota ogonem. Halogeny maja
    nieciagłe widmo?

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 19. Data: 2009-01-09 19:03:39
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mikolaj Tutak pisze:
    > Jeszcze raz sie zapytam bo ja zwykle odwracasz kota ogonem. Halogeny
    > maja nieciagłe widmo?

    Te owszem. Mam gdzieś jeden taki i mogę Cię zapewnić, że nie nadaje się
    do czegokolwiek.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 20. Data: 2009-01-09 19:53:27
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    dominik wrote:

    > Te owszem. Mam gdzieś jeden taki i mogę Cię zapewnić, że nie nadaje
    > się do czegokolwiek.

    Mozesz to wytłumaczyć jakoś?

    --
    pozdrawiam