  • 1. Data: 2009-01-08 13:47:32
    Temat: Sony H50
    Od: "Marek" <m...@a...ilawa.pl>

    Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    Marek

  • 2. Data: 2009-01-08 13:50:50
    Temat: Re: Sony H50
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...ilawa.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    Są. Wszystko ma swoje zalety i wady. Zależy czego się oczekuje

  • 3. Data: 2009-01-08 13:55:21
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek pisze:
    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    Tak.
    Jest recesja. Sklepy mają problemy ze sprzedażą towaru, więc najpierw
    zwalniają część załogi, potem zamykają sklepy. Tak więc kupuj - ratuj
    stanowiska pracy, ratuj ludzkie życia. Kup 2! Albo 5 - po rodzinie rozdasz.

    A tak na poważnie - takie same jak w przypadku każdego innego aparatu.
    Nie napisałeś, czego tak na prawdę potrzebujesz, w jakich warunkach
    będziesz robił zdjęcia, czego od aparatu potrzebujesz. Skąd ja to mam
    wiedzieć? A może właściwszym będzie dla ciebie nowy Olympus z serii
    Tough? Albo najnowszy superzoom x26? A może jednak lustrzanka? Nie, nie,
    to ostatnie, to głupi pomysł.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-08 14:30:16
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...ilawa.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    Tylko jeden - wielkość.

    Jest wiele mniejszych aparatów o podobnych możliwościach, a znacznie
    poręczniejszych. Jeśli rozmiar i waga Ci nie przeszkadzają to bierz.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-01-08 15:37:44
    Od: "Marek" <marek/@alt.ilawa.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...ilawa.pl> napisał w wiadomości
    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    No tak, przepraszam za tak skromne pytanie.
    Do tej pory używałem Sony F707, w przyszłości zamierzeam nabyć lustrzankę i
    tez decyzja jest na Sony A700 lub 900 ale to jako drugi aparat. H50 miałby
    służyć do wypraw rowerowych, biwaków.. lustrzanka trochę ciężka.

    marek

  • 6. Data: 2009-01-08 17:13:31
    Od: "Kiss" <J...@i...pl>

    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?

    Są.Był to mój chyba 5-ty aparat Sony - pod względem ilości obecnych w nim
    gadżetów nalepszy ale pod wzgledem jakosci zdjeć niestety najgorszy...
    Zdecydowanie lepszy byl np H-5...
    Sprzedalem go po miesiacu.Po przesiadce na lustro roznica ogromna...

  • 7. Data: 2009-01-08 17:20:28
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@a...ilawa.pl> napisał w wiadomości

    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50
    [...]

    Witam.

    Szczerze? Znam lepsze sposoby na pozbycie się paru nadmiarowych złotych
    polskich ;-> Jak dla mnie - przerost formy nad treścią, uzupełniony o
    kardynalne błędy na etapie projektowania. Nie polecam.

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 8. Data: 2009-01-08 17:29:34
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek pisze:
    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    Nie podoba mi się to ucho na pasek. Mogłoby być takie... inne trochę.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-01-08 18:56:40
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Nie podoba mi się to ucho na pasek. Mogłoby być takie... inne trochę.

    A mnie sie ucho podoba. To ucho jest w dobrym stylu. To ucho to jest
    zdecydowanie najmocniejszy ficzer w tym aparacie.

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 10. Data: 2009-01-08 19:46:31
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Marek wrote:
> [...]
    > lustrzankę i tez decyzja jest na Sony A700 lub 900 ale to jako drugi
    > aparat. H50 miałby służyć do wypraw rowerowych, biwaków.. lustrzanka

    Ee. W takim celu lepiej kupic cos malego, bardziej praktycznego. Moze TZ5?
    H50 niczym sie nie wyroznia, a produkowane przez niego zdjecia mi sie nie
    podobaja (sampli w sieci nie brakuje).

    k,