  • Data: 2019-08-27 21:41:05
    Temat: Re: Co robi mój smartfon, kiedy... "nic" nie robi?
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od pewnego czasu (acz nie spostrzegłem, od kiedy) samo-grzanie się
    > "odpoczywającego" telefonu znikło, jak ręką odjął. A antywirusa nie
    > wygoniłem, więc to chyba nie on. No, że też nie przyszło mi do głowy,
    > gdy się był grzał, żeby zerknąć w "ustawienia" -> bateria -> użycie.
    > Tam przecież winowajca byłby na pierwszy miejscu! Eeeh...

    U mnie był. I rzeczywiście - później na jakiś czas się uspokoiło, a
    potem znów się zaczęło. Prawdopodobnie ściągnął sobie aktualizację i
    zaczął znów szaleć. I to tak skutecznie, że nawet telefon jako taki nie
    za bardzo działał. Potem znów się uspokoiło i wykorzystałem tę przerwę
    na wywalenie dziada.

    --
    Grzexs