  • Data: 2018-05-12 21:42:17
    Temat: Re: Co się stało z tarczą?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-12 20:14, pueblo wrote:
    > Pytanie. Czy tak może wyglądać żużyty klocek?

    moze, ale raczej obstawiam cos wbitego w okladzine klocka
    nie wiem skad ale kiedys znalazlem w mojej wkret do drewna, objawy
    mialem identyczne

    > Tarcza z takim wyżłobieniem
    > do wymiany?

    to zalezy, w cywilnym toczydle jezeli grubosc tarczy w najcienszym
    miejscu jest ok to ja osobiscie bym nie wymienial

    > W sumie patrzyłem niedawno przy odkręconych kołach na klocki i z tej
    > perspektywy wyglądały na 4mm grubości.

    to juz malo, zwlaszcza jezeli nie obejrzales ich z kazdego brzegu