-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.xs4all.nl!newsfee
d8.news.xs4all.nl!85.12.16.70.MISMATCH!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
ed.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5af72f12$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<pd7g2g$ef$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5af7f06a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<pda7lu$ph7$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5af8c55d$0$687$65785112@news.neostrada.pl> <pdbul8$57e$1@gioia.aioe.org>
<5afb0c5a$0$31365$65785112@news.neostrada.pl>
<pdf9je$b07$1@node2.news.atman.pl>
<5afb3ae9$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
<5afd3d7d$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5afd3d7d$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Co się stało z tarczą?
Date: Thu, 17 May 2018 10:58:14 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 15
Message-ID: <5afd4429$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.4.41.84
X-Trace: 1526547497 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31366 83.4.41.84:51799
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1810
X-Received-Body-CRC: 4068939393
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631523
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5afd3d7d$0$31369$6...@n...neostrad
a.pl...
>Panowie, macie jakieś teorie dlaczego tylnie koła są cieplejsze po
>jeździe niż przednie?
>Na tyle nowe klocki i tarcze, na przodzie - nowe klocki. Nie wiem jak
>było wcześniej.
Takie "wyczuwalnie cieplejsze", czy parzą ?
Podnosnik i zobaczyc czy sie kolo swobodnie obraca.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.18 12:04 Kamil 'Model
- 17.05.18 18:38 Marek S
- 17.05.18 22:34 pueblo
- 17.05.18 22:34 pueblo
- 17.05.18 22:59 Marek S
- 18.05.18 12:29 J.F.
- 19.05.18 20:12 PiteR
- 19.05.18 23:38 pueblo
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=