-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co się stało z tarczą?
Date: Sat, 19 May 2018 19:12:18 +0100
Organization: vw watercooled
Lines: 21
Message-ID: <X...@l...net>
References: <5af72f12$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<pd7g2g$ef$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<5af7f06a$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
<pda7lu$ph7$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<5af8c55d$0$687$65785112@news.neostrada.pl> <pdbul8$57e$1@gioia.aioe.org>
<5afb0c5a$0$31365$65785112@news.neostrada.pl>
<pdf9je$b07$1@node2.news.atman.pl>
<5afb3ae9$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
<5afd3d7d$0$31369$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: e...@f...pl
NNTP-Posting-Host: 0GsFeGW76aTUtZqzw4R2uA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631631
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** pueblo pisze tak:
> Panowie, macie jakieś teorie dlaczego tylnie koła są cieplejsze po
> jeździe niż przednie?
> Na tyle nowe klocki i tarcze, na przodzie - nowe klocki. Nie wiem
> jak było wcześniej.
Przejedź się za miasto bez hamowań to się dowiesz które koła trą.
Potem niestety trzeba podnieść koło i oblookać.
Być może klocki nadal się zacinają w prowadnicach. Albo prowadnce
zacisku zardzewiały.
A może klocki złe albo tarcze zbyt grube sprzedali ;)
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.18 23:38 pueblo
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=