  • 151. Data: 2018-07-21 14:49:15
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 01:15, Pszemol pisze:

    > Lans to byłby lampowy Rubin :-)

    Tylko zamiast obawy że ci pilot przestanie działać miałbyś obawę że ci
    chałupa spłonie :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 152. Data: 2018-07-21 14:57:47
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 00:58, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > No temu, kto kupuje. Ty oceniasz sobie, ktoś inny sobie i szafa gra.

    > Napisz, że Ty nie widzisz sensu... a nie że sensu nie ma.
    > Wbrew pozorom telewizory się tak bardzo szybko nie starzeją.
    > Tak jak pisałem wcześniej, mój jest kupiony 2012 i po 6 latach
    > nie ubyło mu funkcjonalności wcale - a wręcz przeciwnie,
    > przybyło mu aplikacji ściągniętych od Samsunga.

    > Jakie przytyki? Ja tylko zwracam uwagę, że pewne zakupy ludzie
    > robią z pobudek "mam takie widzi-mi-sie" a nie wszystko jest
    > zawsze kalkulowane co do złotówki "czy to mi się **opłaca**?".

    Pewnie w sklepach, w których 95% telewizorów HD lub UHD ma funkcje smart
    :))) Pewnie robią tak na przekór kupującym o których pisał Radosław.

    > Piszę właśnie że AKTUALIZUJE. Czego nie zrozumiałeś?

    > ... bo miałem już BlueRaya ze smartem. I żałuję.
    > Czytasz widzę selektywnie, tylko to co chcesz przeczytać.

    Zostałeś wrzucony do koszyka z kupującymi bez smarta i jesteś
    anegdotycznym dowodem w dyskusji Radosława z tobą :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 153. Data: 2018-07-21 15:10:42
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 14:35, RadoslawF pisze:

    > Nie podałeś żadnego a używasz swój brak argumentów po raz
    > dwudziesty.
    Co nie zmienia faktu że ten jednostkowy przypadek to dowód anegdotyczny.
    Nawet jakbym ci dał milion przypadków, że aktualizacja przebiega
    prawidłowo, to dalej będziesz ten przypadek eksploatować. I
    wykorzystywać to do twierdzenia, że po utracie funkcjonalności Smart w
    TV Smart trzeba kupić nowy TV Smart zamiast dostawić do niego przystawkę
    rozszerzająca funkcje zwykłego TV o funkcje Smart.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 154. Data: 2018-07-21 15:15:20
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 21.07.2018 o 14:34, RadoslawF pisze:

    > Mam, przedstawiłem a w odpowiedzi dostałem że dowód anegdotyczny.
    > To ty nie masz argumentów.

    Bo to nie jest dowód na to, że TV Smart nie nadaje się do wykorzystania
    po utracie funkcjonalności smart. Z reguły się nadaje, z wyjątkiem
    jakieś niewielkiej liczby przypadków, że mu zaszkodziła aktualizacja softu.
    Równie dobrze wobec zwolenników podłączania komputera do TV (aby oglądać
    Netflix czy YT) ja mógłbym użyć argumentu że się komuś zbrikował
    komputer po aktualizacji.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 155. Data: 2018-07-21 17:00:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 15:15, Mario pisze:

    > Bo to nie jest dowód na to, że TV Smart nie nadaje się  do wykorzystania
    > po utracie funkcjonalności smart. Z reguły się nadaje, z wyjątkiem
    > jakieś niewielkiej liczby przypadków, że mu zaszkodziła aktualizacja softu.

    Bez działającego pilota nie bardzo się nadaje.

    > Równie dobrze wobec zwolenników podłączania komputera do TV (aby oglądać
    > Netflix czy YT) ja mógłbym użyć argumentu że się komuś zbrikował
    > komputer po aktualizacji.

    Komputer można wymienić, zastąpić tabletem czy smartfonem, wbudowanego
    smarta tak łatwo nie podmienisz.

    Pozdrawiam

  • 156. Data: 2018-07-21 17:02:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 15:10, Mario pisze:

> [...]
    > TV Smart trzeba kupić nowy TV Smart zamiast dostawić do niego przystawkę
    > rozszerzająca funkcje zwykłego TV o funkcje Smart.

    Skoro taki przypadek wystąpił to będę o nim przypominał.
    A że uznałeś to za proste do podważenia to nad pozostałymi
    przypadkami nawet nie dyskutujesz. I dobrze, twoja wola.

    Pozdrawiam

  • 157. Data: 2018-07-21 17:09:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2018 17:00:35 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Bez działającego pilota nie bardzo się nadaje.

    Ale ile znasz takich przypadkow ?
    I nie powstala zaraz kolejna aktualizacja, przywracajaca pilota ?

    Czy sie komu podoba czy nie, nawet te glupie telewizory sa dzis dosc
    skomplikowane, wiec zaraz sie zacznie okazywac, ze cos nie dziala tak
    jak trzeba. Moze trzeba wgrac aktualizacje, a moze ona cos zepsuje ...
    np pilota.

    Czemu nie ? Nowy TV koszt podobny.

    J.

  • 158. Data: 2018-07-21 17:10:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-21 o 14:48, Mario pisze:

    > Bo chcą mieć większy a ten się wstawi do sypialni? Zresztą, masz takie
    > statystyki, że ludzie zamiast dokupić przystawkę do zestarzałego smarta
    > kupują nowego smarta?

    Ich wybór. Ja tego nie uważam za optymalne rozwiązanie.
    A że ty chcesz mnie do niego przekonać bez argumentów to już
    twój wybór.

    >  O, tego nie odnalazłem w tym wątku.

    Jeśli nie potrafisz rozróżnić faktu od opinii to może odpuść
    tę dyskusję.

> [...]
    > że jeśli takie problemy są jednostkowe, to nie będę brał pod uwagę przy
    > okazji ryzyka jakie stwarza posiadanie smart TV. Jeśli nie są
    > jednostkowe to z reguły są opisane w internetach metody zaradzenia sobie
    > z problemem. Nawet gdyby to było celowe działanie firmy a tego nie
    > podejrzewam. Z reguły zawsze się daje znaleźć w sieci romy do
    > zflaszowania w trybie ręcznym, więc można przywrócić sobie poprzednią
    > wersję. Jak dla mnie to szansa, że się TV SMART bezpowrotnie zbrikuje na
    > skutek aktualizacji, jest jednak wielokrotnie mniejsza niż szansa, że

    Czyli dalej taktyka marginalizowania problemu.
    Twoja postawa przypomina postawę zwolenników elektrycznych pojazdów.
    Są totalnie za, marginalizują wady bo te im nie przeszkadzają tylko
    jak na razie to żaden takiego pojazdu nie kupił.
    Tacy fanatyczni zwolennicy teoretyczni. :-)

    Pozdrawiam

  • 159. Data: 2018-07-21 17:26:11
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pie.....sz.
    Nokia zostawiała, Ericsson zostawiał, Siemens zostawiał.

    -----
    > jak kupisz smarta od szanującej się firmy to nie zostawią Cię po kilku latach bez
    aktualizacji

  • 160. Data: 2018-07-21 17:30:18
    Od: ń <ń@ń.ń>

    > nowsze modele miały już pilota z czujnikiem ruchu i wskazywałeś obiekty na ekranie
    celując w nie pilotem.

    A jeszcze nowsze już tego nie mają. Podobnie niedawno dawali dwa piloty (jeden
    wyjątkowo chu.owy jak to u samsunga), a teraz już tylko jeden

    > Przetrwało kilka serwisów

    Przetrwał internet. Spróbuj więc przegladarką tizena przeczytać dziś stronę powiedzmy
    onetu.