  • 181. Data: 2018-07-22 17:47:28
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 12:57, Mario pisze:

    > To chyba wtedy gdy się zepsuł z powodu wady fabrycznej. Jeśli się zepsuł
    > na skutek dostarczonej przez producenta aktualizacji to tak jakby ci
    > serwisant zepsuł samochód przy okazji uzupełniania oleju.
    > Odpowiedzialność cywilna za szkody.

    I więcej wydasz na adwokatów niż na urządzenie.

    Pozdrawiam

  • 182. Data: 2018-07-22 17:50:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 13:38, J.F. pisze:

    > Nie, zeszlo na to, ze producent moze umyslnie lub przypadkiem zepsuc
    > TV. Bo jak zepsuje tylko smart, to masz "dumb TV", ktory od poczatku
    > chwalil.

    A jak konstrukcyjnie smart zarządza telewizorem to masz niesprawne
    urządzenie.

    > I dlatego wlasnie wymyslelismy odpowiednie urzedy, zeby producent nam
    > nie psul zdalnie TV na drugi dzien po gwarancji.
    >
    > To co piszesz to IMO idealnie podpada :-)

    To dlaczego od lat wiadomo postarzaniu produktów a odpowiednie
    urzędy nic z tym nie robią?

    > Jesli to to
    > https://www.theguardian.com/technology/2017/aug/24/s
    amsung-tv-buyers-furious-after-software-update-leave
    s-sets-unusable

    > to gwarancja sie nie przejmowali ... i mysle ze w miare szybko
    > naprawili.

    Nie pamiętam marki.

    Pozdrawiam

  • 183. Data: 2018-07-22 17:52:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 12:47, Mario pisze:

    > Ten jeden egzemplarz który jest jedynym twoim argumentem, że jakoby TV
    > Sm,art nie nadaje sie do użytku po kilku latach.

    > Komputer czy smartfon kosztuje podobne pieniądze co TV Smart.

    To podasz linka do telewizora ze smartem tak koło 40 cali za 500zł?
    Telefon, tablet a nawet komputer zastępujący smart w tej cenie znajdę.

    Pozdrawiam

  • 184. Data: 2018-07-22 17:53:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 13:01, Mario pisze:

    > Jakie pozostałe przypadki? Zbrikowania pilota? Przecież eksploatujesz
    > jeden przypadek. Pozostałe przypadki, to te o których ktoś wspomniał, że
    > dają się rozwiązać przy pomocy ponownego parowania. Ale ty je ignorujesz
    > bo ten konkretny przypadek podobno nie dał się naprawić.

    Pozostałe przypadki ne dotyczą wyłączenia pilota przez aktualizację.
    To ty się zafiksowałeś na jednym przypadku.

    Pozdrawiam

  • 185. Data: 2018-07-22 18:00:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 13:26, Mario pisze:

    > Nadal nie odpowiedziałeś skąd masz statystyki, że w takiej sytuacji
    > ludzie kupują nowego smarta a nie przystawkę do starego.

    Widać zapomniałeś spytać.

    > Twierdzenie Sebastiana nie jest opinią. On napisał, że na forach jest
    > opisane jak ratować taki pilot. To nie jest opinia tylko stwierdzenie
    > faktu. Sebastian też pisał ze jemu się pilot nie zbrikował. To też jest
    > stwierdzenie faktu. Tak samo jest stwierdzeniem faktu gdy pisał, że się
    > tą obawą nie przejmuje.

    Na razie to jest twierdzenie. Faktem będzie jak ktoś je zastosuje i
    zadziała zgodnie z tym stwierdzeniem.

    > Każesz mi opuścić dyskusję :) Zdaje się że zabrakło ci  argumentów, bo
    > tej jeden przypadek zbrikowanego pilota, to za mało żeby wykazać
    > wyższość zwykłych TV nad smartami.

    Nie każę a radzę. Czy dla ciebie słowa "to może odpuść" są poleceniem?

    > Gdybym miał się przejmować każdym znalezionym w internetach przypadkiem
    > uszkodzenia jakiegoś  urządzenia, w tym zbrikowania go przez producenta,
    > czy uszkodzenia po wysłaniu do serwisu gwarancyjnego, po którym klient
    > nie potrafił wyegzekwować przywrócenia urządzenia do działania, to bym
    > nie kupił żadnego produktu. Unika się produktu o którym jest więcej
    > komentarzy negatywnych niż o produktu konkurencji

    Każdy wybiera informację które olewa i którymi się przejmuje.
    Chcesz wybierać za kogoś?

> [...]
    > kupowałbym go teraz. Ale gdy będą stanowić 95% rynku, to nie będę się
    > upierał przy pojazdach spalinowych. A ty zdaje się należysz do tej grupy
    > ludzi, którzy w takiej sytuacji będą jednak kupowali spalinowy, mimo że
    > już będzie bardzo mało stacji paliw i do miast już nie będą wpuszczać
    > takich pojazdów. I podatki znacznie większe. Ale będziesz szczęśliwy, że
    > masz samochód odporny na błędy związane z aktualizacją. Bo na forum
    > samochodowym przeczytałeś, że komuś w  jakimś Seacie z 2027 roku w 2039
    > przestało działać opuszczanie prawej szybki po aktualizacji softu.

    Ale metoda marginalizowania niewygodnych problemów jednak ci odpowiada.

    Dla producenta na pewno.

    Pozdrawiam

  • 186. Data: 2018-07-22 23:10:13
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 17:53, RadoslawF pisze:

    > Pozostałe przypadki ne dotyczą wyłączenia pilota przez aktualizację.

    A czego?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 187. Data: 2018-07-22 23:13:04
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 15:21, JaNus pisze:

    > Kiedyś przeżyłem w związku z tym pewien stres. Komórka w kieszeni, a ja
    > odcedzam kartofelki. W tym momencie komóra ożywa, i brzęczy, a ja
    > nerwowo się zastanawiam, czy ostatnio ustawiona opcja to nie było
    > przypadkiem "odbierz automatycznie po n-tym dzwonku"???

    > A o bezprzewodowych, acz stacjonarnych -- zapomniałeś?  :)

    Sam nie biorę bezprzewodowego do kibla i nie znam kogoś kto by brał.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 188. Data: 2018-07-22 23:17:29
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 22.07.2018 o 13:10, Marek pisze:

    > To wtedy kupię nowy sprzęt dokonując przeskoku technologicznego. Dopóki
    > nie kupię stary ma działać wg  pierwotnych założeń i bez psucia ich
    > chorymi aktualizacjami.

    Czyli wolisz sytuację gdy po pojawieniu się nowego dostawcy musisz kupić
    nowy telewizor od sytuacji gdy wystarczy, że w menu dodasz nową wtyczkę
    dla tego dostawcy. Dziwne.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 189. Data: 2018-07-23 13:32:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 23:10, Mario pisze:

    > A czego?

    Innych problemów.

    Pozdrawiam

  • 190. Data: 2018-07-23 13:42:57
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > I więcej wydasz na adwokatów niż na urządzenie.

    W przypadku wygranej użytkownika, to producent pokruje te koszty.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.