  • 51. Data: 2018-06-28 22:39:07
    Temat: Re: Co takiego zaje***fajnego jest w Smart-TV?
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 28.06.2018 o 16:37, Marek pisze:

    > Pisałem ogólnie a nie o konkretnie o YT czy Netflix. Jak już używam
    > aplikacje to chce aby działa wlasnie tyle .

    Oczywiście można używać cały czas dosowego orcada do projektowania
    płytek. A do przeglądania internetów chyba lynxa bo 20 letnia mozilla
    czy ie raczej sobie nie poradzą.
    A w mojej praktyce zawodowej to nie wiem jakim 20 letnim programem
    miałbym programować sterowniki S7 1200 czy 1500, albo procki cortex M0
    czy jakieś FPGA.

    > Ostatnio wqurwil mnie Elektrodroid.

    Przez 20 lat to można się w końcu nauczyć tego kodu paskowego :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 52. Data: 2018-06-29 03:14:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Jun 2018 16:37:57 +0200, Marek napisał(a):
> [...]
    > aplikacje to chce aby działa wlasnie tyle . Ostatnio wqurwil mnie
    > Elektrodroid. Chciałem na szybko skorzystać z jakiegoś kalkulatora w
    > nim. Odpalam a tu komunikat modalny "dostępna aktualizacja,
    > zaktualizuj" i nie da się odwołać komunikatu by użyć aplikacji mimo
    > to. Zamknięcie komunikatu powoduje wyjście z aplikacji. No
    > skurwysyństwo najwyższych lotów. Wyłączenie sieci nic nie dało, bo
    > zapamiętał sobie, że jest aktualizacja i za każdym razem wyświetlał
    > blokadę. Dopiero wyczyszczenie danych aplikacji z wyłączonym
    > internetem umożliwilo uruchomienie aplikacji.

    Podejrzewam ze ... trzeba bylo zmienic biblioteke do pobierania
    reklam.
    Wiec sam rozumiesz - najpierw interes.

    J.

  • 53. Data: 2018-06-29 05:07:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Bo dają się namówić na nieprzydatny wydatek.

    Nie Tobie oceniać tą przydatność.

    > Jeśli twoje hobby to telewizor to wydawaj ile chcesz.
    > Ale nie chwalił bym się takim hobby publicznie. :-)

    Nie, bynajmniej nie hobby. Moje hobby to akwarystyka morska,
    narty+snowboard, scuba diving i podróżowanie po świecie.
    Telewizor jest dodatkiem do życia który kupuje się raz na 10
    czy 20 lat i nie ma sensu na tym oszczędzać każdej stówki.

    No chyba że jesteś na wyjątkowo ciasnym budżecie...
    Ale jak Cię stać to czemu nie? Kto bogatemu zabroni?

    > Ty wykorzystujesz do oglądania materiału w lepszej rozdzielczości.
    > I teraz taki jest, były czasy że ludzie kupowali a jedyne źródło
    > materiału w $k to były filmiki przyrodnicze na YT.

    Dziś też kupują telewizory 4K i puszczają na tym DVD 720 linii.
    I co z tego? Czemu nie? Nie Twoje pieniądze :-)

    > Biorąc pod uwagę zmiany w kodowaniach i inne cuda warto kupić
    > TV bez smarta i dokupić do niego przystawkę która tę rolę
    > spełni.

    Nie wiem - jeśli kupujesz nowy TV to przystawka nie ma chyba sensu.
    Ona ma sens jak masz jakieś stare lub niemarkowe wynalazki..

    Samsung mój aktualizuje apki na bieżąco od 2012 roku i nie widać
    aby miał ochotę przestać - może jak kupujesz jakieś budżetowe
    marki "noname" to wtedy jest ryzyko że suport się skończy zaraz
    po zakupie, ale Sony, LG, Samsung - tu bym się nie bał.

    > A kto ci zagwarantuje że niemodyfikowalny smart w twoim TV
    > nie jest też ślepą uliczką?

    Co to znaczy niemodyfikowalny?? Jest podłączony do netu
    przez wbudowane wifi i aktualizuje się tak mniej więcej
    raz na kwartał na zlecenie Samsunga - nie rozumiem o jakiej
    ślepej uliczce mówisz... A jak chcesz więcej niż wbudowane
    apki to i do mojego smarta mogę wetknąć przystawkę...

    Na razie pracuje bez zastrzeżeń 6 lat więc się już zamortyzował.
    Nie żałuję. Jeden z lepszych moich zakupów tej dekady...

    Natomiast później kupiłem większego LG bez smarta bo miałem
    już BlueRaya ze smartem więc myślałem że smart w tym TV zbędny.
    Teraz BlueRay stał się już przezytkiem i wypadałoby wrzucić
    do piwnicy między graty, ale muszę trzymać aby było jakoś
    Netflixa w sypialni czasem obejrzeć, bez kupowania przystawki
    lub zbędnej wymiany przykręconego do ściany na płasko 50"...

  • 54. Data: 2018-06-29 05:11:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:ph2mov$j19$1@dont-email.me...

    > Czyli jak ktoś kupuje ekspres do kawy (w cenie smart TV) to znaczy, że
    > jego hobby to ekspres do kawy? I nie może o tym powiedzieć publicznie
    > bo to wstyd?

    :-) Faktem jest, że jeśli wydajesz tyle na ekspress do kawy to musisz
    być koneserem/kawoszem, bo mi wystarcza łyżeczka rozpuszczalnego
    Jacobs Kronung zalana wrzątkiem z odrobiną mleka - prostak ze mnie ;-)

    > Teraz chyba ciężko o tv bez smarta. W każdym razie tak aby dzięki temu był
    > tańszy o kilka stówek. Jak patrze w Mediamarkt to bez smarta najczęściej
    > są telewizory HD Ready. Kupowanie tego teraz to jest wyrzucanie pieniędzy
    > w błoto.

    To są najprawdopodobniej jakieś stare modele, leżaki magazynowe, nie?

    Apdejtowany flaszdrajw :-))))

  • 55. Data: 2018-06-29 05:21:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    > Nie interesuje mnie to bo nie oglądam tv z powietrza. Nawet gdybm oglądał
    > z powietrza to co z tego że obraz jest po kilku sekundach jak ten smartv
    > tv z 8 procesorami nie jest w stanie reagować na cokolwiek (pilota) przez
    > kilkadziesiąt sekund po wyświetleniu obrazu bo musi się "rozgrzać".
    > Oczywiście idiotycznie buforuje zdarzenia, żeby po tych kilkudziesięciu
    > sekundach zrobić z nich kaskadową dyskotekę.

    A co to za producent/marka?
    Bo mój Samsung jest gotowy do życia i reaguje na pilota
    bez problemów zaraz po włączeniu.
    Dopiero po wciśnięciu guzika SMART HUB jest napis
    Może ktoś poszedł na skróty i zrobił funkcję TV wewnątrz smarta,
    zamiast zrobić smarta jako dodatek do normalnego TV?

  • 56. Data: 2018-06-29 10:06:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-29 o 05:07, Pszemol pisze:

    > Nie Tobie oceniać tą przydatność.

    A komu? Tobie?

> [...]
    > Telewizor jest dodatkiem do życia który kupuje się raz na 10
    > czy 20 lat i nie ma sensu na tym oszczędzać każdej stówki.

    Nie ma sensu kupować urządzenia na 20 lat które za lat trzy
    utraci sporo ze swojej funkcjonalności.

    > No chyba że jesteś na wyjątkowo ciasnym budżecie...
    > Ale jak Cię stać to czemu nie? Kto bogatemu zabroni?

    Jak brak argumentów to zaczynają się przytyki.
    A ja o budżecie nie pisałem.

> [...]
    >
    > Nie wiem - jeśli kupujesz nowy TV to przystawka nie ma chyba sensu.
    > Ona ma sens jak masz jakieś stare lub niemarkowe wynalazki..

    Widać kupujący mieli inne niż ty zdanie.

> [...]
    > marki "noname" to wtedy jest ryzyko że suport się skończy zaraz
    > po zakupie, ale Sony, LG, Samsung - tu bym się nie bał.

    A nie twój nie aktualizuje. Ciekawe zjawisko. :-)

> [...]
    > Netflixa w sypialni czasem obejrzeć, bez kupowania przystawki
    > lub zbędnej wymiany przykręconego do ściany na płasko 50"...

    No zobacz, a jednak kupiłeś bez smarta. :-)

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2018-06-29 10:54:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 21:46:43 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Zarówno YouTube jak i Netflix (a poza tym Amazon i Google) sa
    > natywne,
    > tzn nie sa "w przeglądarce". Korzystają z bardzo wygodnego i

    Szczerze wątpię jeśli chodzi o yt, to raczej wraper z js silnikiem
    otwierający wskazany wcześniej URL. Zobacz ten URL i porównaj.

    --
    Marek

  • 58. Data: 2018-06-29 11:00:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 22:21:35 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A co to za producent/marka?

    A o czym gadać z producentem, którego jedynym zadaniem jest zbieranie
    do kupy crapowatego kodu od setek dostawców, którzy z kolei
    zatrudniają po najmniejszych kosztach peyszczersow na um-zlec or
    compatible, którzy nawet nie wiedzą co robią?

    --
    Marek

  • 59. Data: 2018-06-29 11:06:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 28 Jun 2018 22:39:07 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Przez 20 lat to można się w końcu nauczyć tego kodu paskowego :)

    To jest tylko połowa tej historii z Elektrodroidem. Na innym
    telefonie, innego producenta ale z tym samym Androidem 5.0 ta sama
    wersja Elektrodroida umie zamknąć to okno modalne bez zanykania
    aplikacji.
    Jak crapowate musi być to całe środowisko skoro te same wersje os i
    ta sama aplikacja działa inaczej na różnych urządzeniach. I tak jest
    ze wszystkim żeby do telefonów nie zawężać. Jest to upadek
    cywilizacji.

    --
    Marek

  • 60. Data: 2018-06-29 11:25:25
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 29.06.2018 o 05:11, Pszemol pisze:

    > :-) Faktem jest, że jeśli wydajesz tyle na ekspress do kawy to musisz
    > być koneserem/kawoszem, bo mi wystarcza łyżeczka rozpuszczalnego
    > Jacobs Kronung zalana wrzątkiem z odrobiną mleka - prostak ze mnie ;-)

    Ekspres z młynkiem i spieniaczem kosztuje od 1,4 do 3 tys, choć są takie
    po 6. Ja wydałem jakie 1,9 na delonghi. Nie lubię "sypanej" a
    rozpuszczalna (jak dla mnie) ma mało wspólnego z kawą.

    > To są najprawdopodobniej jakieś stare modele, leżaki magazynowe, nie?

    Pewnie tak.

    > Apdejtowany flaszdrajw :-))))

    w sumie to nie wiadomo co wygląda gorzej: apdejtowany czy update'owany :)

    --
    pozdrawiam
    MD