  • 31. Data: 2009-01-07 11:58:34
    Temat: Re: Co to jest sygnał 24p?
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:gk24hg$er5$1@node2.news.atman.pl...

    > A moze. Tylko dziwi mnie, ze rzucaja sie na grupie na Sony, ze reklamuje
    > taka mozliwosc odtwarzania za zalete. Ludziska nie wiedza o co chodzi i
    > uwazaja to za marketingowy belkot.

    Bo jest to marketingowy bełkot - z notatki wygląda, że to SONY wymyśliło,
    natomiast jest to wpisane wśród wymagań urządzeń HD Ready 1080p. Tak jakbyś
    reklamował, że nowy samochód firmy X ma ABS, co jest epokowym osiągnięciem.

    --
    Wiewior
    j...@f...j.cy

  • 32. Data: 2009-01-07 12:47:37
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > wymyśliło, natomiast jest to wpisane wśród wymagań urządzeń HD Ready
    > 1080p. Tak jakbyś reklamował, że nowy samochód firmy X ma ABS, co jest

    Bo widzisz TV kupuja tez blondynkia nie tacy eksperci jak ty i trzeba im
    niektore rzeczy lopatologicznie wytlumaczyc. Auta tez kupuja blondynki i
    2/3 z nich nie wie co to ABS. Nie jest tez tajemnica, ze duza ilosc
    ludzi kupujac TV kieruje sie wielkoscia i cena nie wnikajac w HD Ready
    lub Full HD, bo sie na tym nie znaja. Przedewszystkim znaczenie ma
    wielkosc i cena.

    Jingiel

  • 33. Data: 2009-01-07 19:50:10
    Od: "tygryseek" <1...@o...pl>

    > Co to jest sygnał 24p?

    Sygnał 24p jest to sygnał, który wzmaga pożądanie sprzetowe u Videofila .

  • 34. Data: 2009-01-11 14:21:43
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > A to zależy o co chodzi i do czego zmierzasz ;))))

    Tak sobie skojarzył mi się twój nick. Wtedy częściej bywałem na tej
    grupie niż teraz chociaż miałem inny nick

  • 35. Data: 2009-01-11 14:23:24
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    jerzu pisze:

    > http://unu.magazyn.pl/index.php?kategoria=8&szczegol
    _id=796

> [...]
    > Liczba klatek wyświetlanych przez telewizory jest jednak większa, więc
    > dotychczas konieczna była konwersja sygnału. W jej wyniku obraz staje
    > się niezgodny z oryginałem, przez co prędkość filmu i wysokość dźwięku
    > wzrastają podczas oglądania w telewizorze o 4%. BRAVIA D3000
    > podłączona do źródła sygnału takiego jak odtwarzacz płyt Blu-ray Disc
    > (również firmy Sony), zapewnia wyświetlenie obrazu z prędkością 24
    > klatek na sekundę. Dokładnie tak, jak zarejestrowała go kamera.
    > Widzowie zobaczą i usłyszą to, czego życzyli sobie twórcy filmu."

    Hmm. Zawsze myślałem, że im więcej klatek na sekundę tym lepiej a tu
    okazuje się że na odwrót

  • 36. Data: 2009-01-11 14:25:46
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Aleś cytatu nawalił !!!!
    > Normalnie wszyscy wiedzą do kogo piszesz. ;-)

    Zazwyczaj programy do grup dyskusyjnych pozwalają na identyfikację osoby
    dla której odpowiada się bez umieszczania cytatu.

  • 37. Data: 2009-01-11 16:51:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gienek" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zazwyczaj programy do grup dyskusyjnych pozwalają na identyfikację osoby
    > dla której odpowiada się bez umieszczania cytatu.

    Przeczytaj sobie netykietę, to stracisz wątpliwości co się powinno robić.

  • 38. Data: 2009-01-12 14:37:17
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Przeczytaj sobie netykietę, to stracisz wątpliwości co się powinno robić.

    W netykiecie znalazłem to

    "zasady dotyczą cytowania w treści naszego listu przesyłki, na którą
    odpowiadamy. Cytowanie w swojej odpowiedzi treści całego długiego listu
    po to, aby na końcu dodać jedno zdanie własnego komentarza nie jest mile
    widziane."

    Proponuję samemu zapoznać się z netykietą

  • 39. Data: 2009-01-12 14:46:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > odpowiadamy. Cytowanie w swojej odpowiedzi treści całego długiego listu po
    > to, aby na końcu dodać jedno zdanie własnego komentarza nie jest mile

    Przestań bredzić i doczytaj jakie to zasady są.
    Ciekawe że im ktoś bardziej śmieci po grupach, tym bardziej hardy i
    pyskujący, za to mniej skłonny do przeprosin.