-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Co w trawie piszczy?
Date: Sun, 17 Jun 2018 14:38:44 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <pg5kol$qfh$1@node1.news.atman.pl>
References: <pg451r$4l9$1@node2.news.atman.pl>
<5b264f94$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1529239125 27121 89.69.207.111 (17 Jun 2018 12:38:45
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jun 2018 12:38:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.8.0
In-Reply-To: <5b264f94$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633897
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-06-17 o 14:09, BK pisze:
> W wielu silnikach osprzęt (np łopatki turbiny, EGR, klapa gasząca)
> poruszany jest podciśnieniem. Poziom podciśnienia dla poszczególnych
> systemów sterowany jest zaworami elektromagnetycznymi, których stopień
> otwarcia regulowany jest PWMem. Może właśnie tego PWMa słyszysz?
Może to i PWM. Jest spora szansa bo słyszę jakby zmodulowaną nośną.
Aczkolwiek u mnie nie ma sterowania podciśnieniem chyba niczego, jak się
przyglądałem konstrukcji silnika. Żadnych wężyków. Na wszystko jest
jakieś serwo czy zawory elektryczne + mnóstwo czujników. Niemniej jednak
wiele z tych mechanizmów wykonawczych może na PWMie bazować. Np. całkiem
niedawno zauważyłem, że kompresor klimatyzacji ma płynnie regulowaną
wydajność właśnie PWMem, który steruje stopniem otwarcia zaworu. Ma to
więc sens...
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.06.18 20:56 gobo
- 17.06.18 22:18 Marek S
- 18.06.18 08:12 Lewis
- 18.06.18 14:53 Kamil 'Model
- 18.06.18 18:57 Marek S
- 18.06.18 21:19 J.F.
- 18.06.18 22:41 Marek S
- 25.06.18 14:19 Grzegorz Tomczyk
- 25.06.18 22:55 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
Najnowsze wątki
- 2024-05-03 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-05-03 Kraków => UX/UI Designer <=
- 2024-05-03 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-02 Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- 2024-05-02 Kraków => Senior .Net Programmer <=
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje