  • Data: 2016-07-08 00:08:45
    Temat: Re: Co wybrać? Poleasingowe CoreDuo czy nowy Celeron
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-07 o 19:06, pueblo pisze:
    > Witaj pueblo, 07 lip 2016 w news:577e8bb8$0
    > $659$6...@n...neostrada.pl napisałeś/aś:
    >
    > No, chyba że po prostu zintegrować sterowniki
    > do kontrolera usb 3 z instalką win.

    Całe szczęście że płyta ma 2 x PS2 (psipadek myślałem że już starej
    klawiatury nie użyję) :-)
    Ale jest jeden haczyk.
    Mimo że instalowałem z DVD to w portach usb nie moga być podpięte żadne
    urządzenia.
    Cuda się działy instalatory się wieszały i bluescriny :-)
    Nawet ten wspaniały kolorowy bios ;-) się powiesił.

    Teraz walczę na dwóch kompach z aktualizacjami.
    Nawet na licencyjnym DVD od Della W7 64 aktualizacje zamierały na kilka
    godzin.
    Pomógł WSUS.
    W mordę. Przypominają mi się czasy sterowników do win95. Co to ma być?
    XXI wiek? :-)