  • Data: 2018-02-27 11:42:23
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: mark64 <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Marka S. i resztę kolegów, koleżanek.
    Pobudzony Waszymi radami i radami wujka Google
    chyba znalazłem rozwiązanie. Bez dysku nie nastąpi
    wybudzenie.
    Możliwa jest zmiana hasła do konta o którym piszesz,
    niestety to nie pozwala wyłączyć zadania (u mnie dodatkowo
    zepsuło interfejs).
    Rozwiązaniem które u mnie zadziałało jest - wyłączenie
    opcji skorzystaj z moich danych do ponownego uruchomienia.
    Poszukaj w dziale ochrona prywatności.
    Powodzenia.