  • Data: 2015-04-16 19:17:24
    Temat: Re: Co za silnik montują w Nissanach Note ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aż tak dobrze to nie ma - ten HR będzie tylko w dusterze, lodgy oraz
    > dokkerze.
    > I mniejsza już z sandero - ale znajomi sprzedawcy wręcz płaczą, że w
    > MCV-ce nie ma nic większego niż TCE90, bo podobno klienci masowo odwracają
    > się na pięcie na tę informację...

    Jest dokładnie tak jak mówisz. Byłem dzisiaj w salnach Renault, Hundai, i
    Nissan. Ten silnik japoński 1,6 będzie tylko w tych samochodach co
    wymieniłeś. W Stepwayu nie będą tego montować. Duster dla mnie to za duża
    krowa i mnie nie za bardzo interesuje.
    W Nissanie na chwilę obecną tego japońca 1,6 też już raczej nie znajdziesz,
    bo montowany był tylko w starej wersji Note. Teraz montują tylko ten 1,2 w
    nowych wersjach i okazuje się, że ten 1,2 też jest ze sprężarką i
    kompresorem (emisja spalin Euro6), tak że defacto 1,6 już jest niedostępny w
    Nissanie.
    Został mi więc tylko Hundai. Zdecydowałbym się chyba na i20 (i30 trochę za
    duży i za drogi jak dla mnie). W Hundaiu i20 nie montują 1,6. Dostępny jest
    tylko 1,4 100-konny, i póki co wogóle Hundaia w żadnym modelu nie gazują
    fabrycznie.

    Ja prdl. Co za ku..wa mizeria. Nie ma normalnych samochodów z normalnymi
    silnikami. Nie wiem może poszukam gdzies za oceanem jakiegoś fabrycznie
    nowego. Może tam coś takiego produkują (ale pewnie nie gazują).....

    Endriu