  • Data: 2014-04-17 08:45:14
    Temat: Re: Co zamiast P5K/E8400
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-17, o godz. 07:59:13
    Piotr Rezmer <p...@b...pl> napisał(a):

    > U mnie office=home (jeden pokój) :) / :( Mnie drażni szum wyjącego
    > laptopa (+piszczenie dławików) w beznadziejnie zaprojektowanej stacji
    > dokującej. Dlatego muszę sobie głośno puszczać muzykę.

    No ja akurat mam tak że dom kilkanaście kilometrów od pracy. ;-)

    W domu o ile to możliwe od dłuższego czasu staram się nie korzystać z
    komputera jeśli nie robię czegoś hobbystycznie. Ewentualnie gdy coś
    muszę robić awaryjnie to wtedy pracuję czasami z domu. Dlatego głównym
    komputerem w tej chwili zrobił się ultrabook bo wygodnie, lekko,
    długo na baterii i pod ręką. U mnie i tak specyficznie bo jak pracuję
    to zwykle zdalnie na maszynie w pracy. Do grania (rzadkiego) czy
    cięższej i dłuższej pracy mam w domu stacjonarkę (i7, 32GB RAM,
    porządna grafika, SSD+2x2TB w RAID1). Do tego NAS QNPA-a gdzie leży
    większość rzeczy których potrzebuję do pracy czy multimediów. NAS sobie
    stoi w szafie w przedpokoju więc go nie słychać. Z powodów hobby mam
    też serwerek pod Debianem na antresoli w sypialni (bo tam akurat było
    kiedyś łącze netowe i AP nie chciało mi się zmieniać. Tyle że to jest
    całkowici pasywne na płycie mikroITX z Atomem. Bez wiatraków z systemem
    i danymi na 64GB SSD. I jest cisza.

    No ale pytałem o komputer do pracy - jak pisałem cisza nie jest tu
    priorytetem. Najważniejsza jest stabilna praca i brak problemów we
    współpracy z Linuxem.

    Zdrówko