  • Data: 2015-09-02 19:15:00
    Temat: Re: Co ze starymi supersamochodami?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    WW wrote:

    > Tak z ciekawości.
    > Co się dziej z supersamochodami, które mają po kilka lat a nie są
    > ,,muzealne"?
    > Pytam, bo w komisie obok mnie stoi 10 letni Bentley coupe. 220 000 zł.
    > Do lansu już się nie nadają, części i serwis koszmarnie drogi a że
    > wiekowy, to i awarii należy się spodziewać.
    > Kto i do czego je kupuje?

    Jak by ktoś kupował, to by nie stał.
    Raczej nikt nie kupuje i "supersamochód" czeka na napalonego jelenia.
    Koszty eksploatacji takiego samochodu są kosmiczne, każdy drobiazg
    kosztuje majątek, a te samochody nie są przystosowane do normalnej
    eksploatacji, raczej do tego, żeby szofer miał zajęcie.
    W latach wczesnych 2000 kumpela dostała w prezencie od taty 12 letniego
    Daimlera V8. Przez miesiąc była w euforii, potem już tylko płacz i
    przekleństwa. W UK zużytego Rollsa można dostać darmo, albo jeszcze
    dopłacą, żeby ktoś wziął na siebie kłopoty.